Παράλληλα, αρκετοί πολίτες παραπονέθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη δυσοσμία αυτή, ωστόσο όπως ανέφερε ο Διευθυντής του Τμήματος Περιβάλλοντος, Κώστας Χατζηπαναγιώτου στο ant1.com.cy δεν υπήρξαν μαζικές καταγγελίες στην υπηρεσία για αυτό το ζήτημα.
Ωστόσο, όπως επισήμανε δεν γνωρίζουν την αιτία αυτής τη δυσοσμίας καθώς δεν φαίνεται να οφείλεται σε χοιροστάσια της Λευκωσίας και το πιο πιθανόν να προέρχεται από τα κατεχόμενα από υπόνομους ή αγωγό μεταφοράς λυμάτων.
Επομένως, ο κ. Χατζηπαναγιώτου είπε ότι ο ΣΑΛΑ βρίσκεται σε συννεόηση και με τα Ηνωμένα Έθνη για να διερευνήσουν αν η μυρωδιά προέρχεται όντως από Κατεχόμενα.
Λίγο μετά το μεσημέρι, το Συμβούλιο Αποχετεύσεων Λευκωσίας ανακοίνωσε ότι η δυσοσμία που παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες στην ευρύτερη περιοχή Λευκωσίας δεν σχετίζεται με τη λειτουργία του Αποχετευτικού Συστήματος.
Την ίδια ώρα, σε ανακοίνωση που εξέδωσε χθες το Κίνημα Οικολόγων-Συμμαχία Πολιτών, αναφέρει ότι από την περασμένη Παρασκευή, οι κάτοικοι της πρωτεύουσας ταλαιπωρούνται από μια δυσάρεστη οσμή που απλώνεται από τα δυτικά και φθάνει μέχρι τα ανατολικά προάστια.
«Έχουν εντοπιστεί διάφορες πιθανές πηγές της οχληρίας από τους παραπονούμενους πολίτες, με πιο πιθανή τα μεγάλα χοιροστάσια και τη μονάδα επεξεργασίας λυμάτων στην περιοχή του Οβγκού ποταμού, παρά το αεροδρόμιο Λευκωσίας».
Οι Οικολόγοι υποστηρίζουν ότι «οι αρμόδιοι δεν φαίνεται να πήραν μυρωδιά. Με άλλα λόγια δεν φαίνεται να έχουν ερευνήσει το πρόβλημα και να εντοπίσουν την πηγή της δυσοσμίας».
Καταλήγοντας στην ανακοίνωση τους καλούν τους αρμόδιους να εντοπίσουν την πηγή της οχληρίας και να λάβουν άμεσα μέτρα για τερματισμό της.