Οι νοσηλευτές αποδέχτηκαν τελικά την πρόταση του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) που προνοεί ότι εντός αυτού του μήνα θα γίνουν 100 προσλήψεις νοσηλευτών στα δημόσια νοσηλευτήρια ενώ οι προσλήψεις θα συνεχιστούν και στους επόμενους μήνες μέχρι και τον Σεπτέμβριο.
Σε δηλώσεις του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι», ο Εκπρόσωπος Τύπου της Παγκύπριας Συντεχνίας Νοσηλευτών (ΠΑΣΥΝΟ) Θεόδωρος Πετέλης, εξήγησε πως θα γίνουν άμεσες προσλήψεις περίπου 100 νοσηλευτών για την κάλυψη των επειγόντων αναγκών και αναμένουν πως οι υπόλοιπες προσλήψεις θα ολοκληρωθούν μέχρι τον Σεπτέμβριο.
Είπε ότι η πρόταση δόθηκε χθες το απόγευμα σε σύσκεψη που είχαν με τον ΟΚΥπΥ, όπου έγινε εκτενής ανάλυση της και θα βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων που υπάρχουν.
Η πρόταση, σημείωσε, αφορά την κάλυψη σε νοσηλευτικό προσωπικό για τις άμεσες ανάγκες ανά νοσοκομείο, τον διαχωρισμό των ασθενοφόρων καθώς επίσης και για τις νέες ανάγκες που θα προκύψουν είτε με αφυπηρετήσεις είτε με επεκτάσεις τμημάτων είτε με νέα τμήματα.