Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ένα βήμα πιο κοντά στη κανονικότητα βρίσκεται η Κύπρος, εφόσον σήμερα περνάει στην τρίτη φάση χαλάρωσης των περιοριστικών μέτρων με την συνοδεία μίας εξαιρετικής επιδημιολογικής εικόνας. Σημαδιακή η χθεσινή συνέντευξη Τύπου εφόσον ο κύκλος ενημέρωσης από τα μέλη της Επιστημονικής Συμβουλευτικής Επιτροπής έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο χωρίς να ανακοινώνονται νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα. 

Σημειώνεται ότι, είναι η 3η φορά τις τελευταίες 13 ημέρες που στην χώρα μας καταγράφονται μηδενικά κρούσματα. 

Το αντίο των μελών της Συμβουλευτικής Επιτροπής μετά από 3 μήνες έγινε χθες Πέμπτη, σε φορτισμένο κλίμα, εκφράζοντας βαθιές ευχαριστίες στην πολιτεία αλλά κυρίως προς τους πολίτες που με τις θυσίες τους κατάφεραν να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο και να φέρουν τα πολύ θετικά αποτελέσματα των τελευταίων βδομάδων που επιτρέπουν την επιστροφή μας στην κανονικότητα. 

Σταθερός παραμένει και ο αριθμός των νοσηλευόμενων ασθενών. 

Στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου νοσηλεύονται τέσσερα άτομα, ενώ 3 ασθενείς εξακολουθούν να νοσηλεύονται διασωληνωμένοι στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. 

Τα εξαιρετικά επιδημιολογικά δεδομένα μαρτυρούν και τα στατιστικά στοιχεία που παρουσίασε το απόγευμα της Πέμπτης ο Δρ Νικολόπουλος.

Συγκεκριμένα, μέχρι και τις 2 Ιουνίου, θετικοί στη νόσο Covid19 είχαν διαγνωστεί 952 ατομα, εκ των οποίων όπως βλέπουμε στην τρίτη στήλη της κάρτας, 801 αποθεραπεύτηκαν, ποσοστό 84,1%. 

Την ίδια ώρα και ο αριθμός αναπαραγωγής, ο ρυθμός εξάπλωσης του ιού δηλαδή από άτομο σε άτομο, παραμένει κάτω από το ένα σε όλες τις μεθόδους που οι ειδικοί εφάρμοσαν και να θυμίσουμε ότι αυτός είναι ο καθοριστικότερος παράγοντας, στον οποίο οι επιδημιολόγοι βασίζονται για να ανάβουν το πράσινο φως για περαιτέρω χαλαρώσεις.