Εντοπίστηκαν μετά την διεκπεραίωση 125 εργαστηριακών εξετάσεων και το πρώτο περιστατικό αφορά σε γυναίκα που υποβλήθηκε σε εξέταση πριν την εισαγωγή της στο Νοσοκομείο Ψυχικής Υγείας στην Αθαλάσσα, και αφού βρέθηκε θετική στον ιό μεταφέρθηκε για νοσηλεία στο Νοσοκομείο Αναφοράς στην Αμμόχωστο.
Το δεύτερο περιστατικό αφορά σε ατομο που εκδήλωσε συμπτώματα και παραπέμφθηκε από τον Προσωπικό του Ιατρό στα Ιατρεία Δημόσιας Υγείας.
Αναφορικά με τους νοσηλευόμενους ασθενείς, 6 άτομα νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Αναφοράς, εκ των οποίων το ένα στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, ενώ 3 ασθενείς είναι διασωληνωμένοι στην Εντατική του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας.
Σημειώνεται ότι καταγράφηκε αύξηση στον αριθμό των διασωληνωμένων, διότι ενας εκ των ασθενών που είχε αποσωληνωθεί τις προηγούμενες ημέρες, χρειάστηκε να διασωληνωθεί ξανά.
Μία θετική ωστόσο είδηση που ερχεται από το ΓΝ Λευκωσίας, είναι η αρνητικοποίηση του δείγματος της 29χρονης γυναίκας, που είχε διασωληνωθεί με βαριά πνευμονία και στην οποία είχε εφαρμοστεί με επιτυχία η μέθοδος ECMO, με αποτέλεσμα να νοσηλεύεται από χθες βράδυ σε θάλαμο του ΓΝ της πρωτεύουσας.
Θετική παραμένει η επιδημιολογική εικόνα της Κύπρου
Οι αριθμοί, με βάσει και τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα το Υπουργείο Υγείας.
Μέχρι και τις 24 Μαίου, στην ελεύθερη Κύπρο είχαν καταγραφεί 935 κρούσματα, εκ των οποίων οι 596 αποθεραπεύτηκαν όπως φαίνεται στην τρίτη στήλη της κάρτας, ποσοστό 63,7%.
Ενδεικτική και η γραφική παράσταση με τα κρούσματα κορωνοιού που ανακοινώνονται ημερησίως και είναι ξεκάθαρο ότι από τις αρχές Μαίου η πανδημία είναι σε υφεση, με μονοψήφιο αριθμό κρουσμάτων επί καθημερινής βάσης.
Υγειονομικές Υπηρεσίες Υπουργείου Υγείας: Προχώρησαν στην έκδοση 12 εξωδίκων
Στην έκδοση 12 εξωδίκων προχώρησαν οι Υγειονομικές Υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας, στο πλαίσιο των ελέγχων που πραγματοποιούνται σε επιχειρήσεις και υποστατικά και συγκεκριμένα μετά από επιθεώρηση 763 υποστατικών Παγκύπρια από τις 18 εως τις 22 Μαίου.
Τα εξώδικα εκδόθηκαν στα υποστατικά που δεν είχαν εφαρμόσει την πρόνοια του Διατάγματος του Υπουργού Υγείας που αφορά στην υποχρεωτική διενέργεια εργαστηριακής εξέτασης για κορωνοιό στους εργαζόμενους που επαναδραστηριοποιήθηκαν.
Ενώ στην ιδια ανακοίνωση τονίζεται ότι σε συνεννόηση με την Αστυνομία και τις Υγειονομικές Υπηρεσίες των Δήμων, οι επιθεωρήσεις εντατικοποιούνται τις επόμενες εβδομάδες και σε επιχειρήσεις εστίασης κατά τις νυχτερινές ώρες, με στόχο να διασφαλιστεί ότι τηρούνται τα πρωτόκολλα και τα μέτρα που ανακοινώθηκαν από τις Αρμόδιες Αρχές.