Της τηλεδιάσκεψης προήδρευσε ο Κροάτης Υπουργός Οικονομίας, Επιχειρηματικότητας και Χειροτεχνίας Darko Horvat. και μετείχαν επίσης η Εκτελεστική Αντιπρόεδρος της Κομισιόν Margrethe Vestager και ο Επίτροπος αρμόδιος για την εσωτερική αγορά, Thierry Breton.
Αναλυτικά κατά τις συζητήσεις των Υπουργών, σύμφωνα με την Προεδρία, αναγνωρίστηκε ευρέως ότι η πράσινη μετάβαση και ο ψηφιακός μετασχηματισμός θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στις προσπάθειες αναζωογόνησης και εκσυγχρονισμού της ευρωπαϊκής οικονομίας.
Η επένδυση σε καθαρές και ψηφιακές τεχνολογίες, στο πλαίσιο μιας κυκλικής οικονομίας, θα πρέπει να ενισχύσει την οικονομική ανάπτυξη, να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας της ΕΕ και να δημιουργήσει θέσεις εργασίας.
Σημειώθηκε ότι, ενώ η τρέχουσα κρίση έχει δείξει ότι η ευρωπαϊκή βιομηχανία παραμένει προσαρμόσιμη και ανθεκτική, έχει επίσης αποκαλύψει τρωτά σημεία λόγω της μεγάλης εξάρτησης από προμηθευτές τρίτων χωρών. Κατά συνέπεια, πρέπει να καταβληθούν προσπάθειες για τη μείωση αυτής της εξάρτησης, ιδίως σε τομείς στρατηγικού χαρακτήρα, όπως τα φαρμακευτικά προϊόντα και τα στοιχεία τηλεπικοινωνιών.
Τέλος, επισημάνθηκε ότι με επαρκείς επενδύσεις ο κλάδος μπορεί να γίνει ο κινητήρας για την ανάκαμψη της οικονομίας της ΕΕ. Τονίστηκε ότι τέτοιες επενδύσεις πρέπει να κατευθύνονται προς τους τομείς που πλήττονται περισσότερο από την κρίση και εκείνους που παρουσιάζουν το μεγαλύτερο δυναμικό για καινοτομία, ανάπτυξη και δημιουργία θέσεων εργασίας.