Το παιδάκι 2,5 ετών που νοσηλεύεται τις τελευταίες ημέρες με σύνδρομο Kawasaki στο Μακάρειο Νοσοκομείο, είναι ένα από τα έξι νέα κρούσματα κορωνοϊού, που ανακοινώθηκαν σήμερα το απόγευμα από το Υπουργείο Υγείας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιδάκι μετά από τρεις εξετάσεις βρέθηκε θετικό στον ιό, ωστόσο η κατάσταση της υγείας αρχίζει να παρουσιάζει βελτίωση, ενώ, όπως μαθαίνουμε, θετικός στον ιό εντοπίστηκε και ο πατέρας του παιδιού.
Μιλώντας στα Νέα του ΑΝΤ1, Ο Διευθυντής της Παιδιατρικής του Μακάρειου Νοσοκομείου, Δρ. Αβραάμ Ηλία, αναφέρει πως «ξέρουμε ότι με βάση τις τελευταίες δημοσιεύσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο και από τις ΗΠΑ, ορισμένα παιδιά με σύνδρομο Kawasaki μπορεί να είναι εκλυτικό αίτιο COVID -19.
«Επειδή… η διάγνωση του συνδρόμου Kawasaki είχε πιο θορυβώδη συμπτωματολογία, ήταν λίγο πιο σοβαρή η κλινική εικόνα (του παιδιού), αλλά και ορισμένα εργαστηριακά ευρήματα τα οποία παρέπεμπαν σε σοβαρή νόσο από COVID -19, επιμέναμε», εξηγεί ο Δρ. Ηλία.
Σημειώνει δε, πως «είχαμε πάρει τρία δείγματα γιατί παρόλο που το πρώτο ήταν αρνητικό, θέλαμε να αποκλείσουμε την πιθανή συσχέτηση με τον COVID-19 και πράγματι το παιδί βρέθηκε θετικό».
«Το παιδί πήρε έγκαιρα θεραπεία για το σύνδρομο Kawasaki. Πήρε από το πρώτο 24ωρο την ενδεδειγμένη θεραπεία, ανταποκρίθηκε πάρα πολύ καλά, παρουσιάζει καθημερινή βελτίωση τόσο της κλινικής όσο και της εργαστηριακή του εικόνας, και προσδοκούμε ότι αυτή η βελτίωση θα συνεχιστεί και το παιδί θα αναρρώσει πλήρως», υπογράμμισε ο Δρ. Ηλία.