Γέφυρα ελπίδας. Αυτός ήταν ο τίτλος της διαδικτυακής συναυλίας της ορχήστρας Παύλου Μιχαηλίδη, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο το βράδυ και μεταδιδόταν μέσω της πλατφόρμας Connect2CY, κατόπιν πρωτοβουλίας του Υπουργείου Εξωτερικών.
Κύπριοι καλλιτέχνες κράτησαν συντροφιά με τα τραγούδια τους σε περισσότερους από είκοσι χιλιάδες φοιτητές, εργαζόμενους και άλλους Κύπριους πολίτες, οι οποίοι παραμένουν στο εξωτερικό εν καιρώ πανδημίας.
Οι φοιτητές εναπόθεσαν τις ελπίδες τους στη μουσική, κάνοντας όνειρα για την μέρα που θα βρεθούν ξανά κοντά στις οικογένειές τους.
«Ένα ευχαριστώ για την ευκαιρία να γίνουμε και εμείς ένα κομμάτι της γέφυρας ελπίδας για όσους συμπολίτες μας βρίσκονται μακριά από τα σπίτια τους σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία», αναφέρει η τραγουδίστρια Βασιλική Χατζηαδάμου.
Η συναυλία ήταν η πρώτη από σειρά διαδικτυακών εκδηλώσεων που θα διοργανωθούν το προσεχές διάστημα στο πλαίσιο πρωτοβουλίας του Υπουργείου Εξωτερικών με τίτλο «Γέφυρα Ελπίδας», η οποία απευθύνεται σε Κύπριους και ξένους που αν και διαμένουν μόνιμα στη Δημοκρατία, βρίσκονται αυτή τη στιγμή μακριά από τα σπίτια τους λόγω κορωνοϊού.
Όπως ενδεικτικά αναφέρθηκε σε σχετικές αναρτήσεις, το Υπουργείο Εξωτερικών συνεχίζει, μέχρι να επαναπατρισθεί και ο τελευταίος συμπατριώτης μας.