Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ξεκαθάρισε το σκηνικό  για το δικαίωμα κολύμβησης μετά το τελευταίο χρονικά Διάταγμα που εξέδωσε ο Υπουργός Υγείας για  με τους κανονισμούς που θα ισχύσουν από 4 Μαΐου, ήτοι την πρώτη φάση σταδιακής άρσης των περιοριστικών μέτρων.

Σύμφωνα λοιπόν με τις πρόνοιες του Διατάγματος, επιτρέπεται η μετάβαση προσώπων σε άλλη Επαρχία, πέραν αυτής που μόνιμα διαμένουν (πρώτη κατοικία), για σκοπούς κολύμβησης στη θάλασσα (ατομική άθληση), νοουμένου ότι δεν υπερβαίνουν τα δύο άτομα στο όχημα, εξαιρουμένων των ανήλικων τέκνων που συνοδεύονται από τους γονείς τους.

Αυτή η εξέλιξη πρακτικά επιτρέπει στους κατοίκους της Λευκωσίας να εξέρχονται της πρωτεύουσας για να μεταβούν σε χώρο παραλίας, παρόλα αυτά ξεκαθαρίζεται πως όσοι πολίτες έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε παραλία εντός της επαρχίας τους, απαγορεύεται να επισκεφθούν άλλη επαρχία για κολύμπι. Για παράδειγμα πολίτης από τη Λάρνακα δεν επιτρέπεται να πάει για κολύμπι στην επαρχία της ελεύθερης Αμμοχώστου.

Αναφορικά με τη διαδικασία που απαιτείται πλέον για μετάβαση σε παραλία, οι πολίτες πρέπει να στέλνουν μήνυμα sms στο 8998 επιλέγοντας το έξι, στο οποίο προστέθηκε και η κολύμβηση, όπως φαίνεται στην πιο κάτω εικόνα.

Υπενθυμίζεται ότι το εν λόγω έντυπο χρησιμοποιείται από άτομα άνω των 65 ετών, ενώ για τις υπόλοιπες κατηγορίες πολιτών παραμένει η υποχρέωση για αποστολή γραπτού μηνύματος (sms) και αποστολή του στο 8998.

Σημειώνεται παράλληλα πως η συγκεκριμένη μετάβαση σε παραλία, θα αφορά όπως και τις υπόλοιπες μετακινήσεις για εύλογο χρονικό διάστημα, με την υποχρέωση των πολιτών να επιστρέφουν στα σπίτια τους το αργότερο μέχρι τις 22:00 το βράδυ οπότε και ισχύει η απαγόρευση κυκλοφορίας.

Γίνεται επιπλέον σαφές πως απαγορεύεται η παραμονή και/ή ξεκούραση στο χώρο της παραλίας, πριν και μετά την κολύμβηση, πλην για σκοπούς πρόσβασης στη θάλασσα.