Σε παρέμβαση του στον ΑΝΤ1 στην εκπομπή «Μέρα Μεσημέρι» ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ Χαράλαμπος Χαριλάου ανάφερε ότι, «τα πράγματα κύλησαν ομαλά, έχουν έρθει όσοι έχουν κληθεί τηλεφωνικός ότι έχουν ραντεβού»
Ο ασθενής θα πρέπει να προσέρχεται μισή ώρα πριν από το ραντεβού του με αυστηρό έλεγχο στην είσοδο των ιατρείων για το κατά πόσο έχει ραντεβού ή όχι. Κατά την είσοδο του ασθενή στο εσωτερικό χώρο του ιατρείου γίνεται θερμομέτρηση και παραχωρείται μάσκα, ενώ γίνεται και πλύσιμο των χεριών με αντισηπτικό.
Δόθηκαν συστάσεις σε όλο το προσωπικό των εξωτερικών ιατρείων για την τήρηση των μέτρων αλλά και για το πώς θα λειτουργεί από σήμερα το κάθε πόστο. Έχουν δοθεί, μάλιστα και οδηγίες και για τις ώρες και τις μέρες που θα δέχονται ασθενείς.
«Ο αριθμός των ασθενών που αναμένουν στον χώρο αναμονής είναι μικρός για να μην υπάρχει συνωστισμός και για να κρατούνται οι αποστάσεις», σημείωσε ο κ. Χαριλάου.
Λιγοστός ήταν ο κόσμος που παρατηρήθηκε το πρωί στο γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας αφού όπως φαίνεται παρόλα τα μέτρα προστασίας που λαμβάνονται τόσο από το προσωπικό εντός των νοσοκομείων όσο και εκτός με απολυμάνσεις στους χώρους από τις εταιρείες υπάρχει διστακτικότητα των ασθενών στην προσέλευση τους.
Εντός της ερχόμενης εβδομάδας θα γίνει επαναξιολόγηση της κατάστασης των εξωτερικών ιατρείων και ανάλογος των περιστάσεων θα γίνει αύξηση των ραντεβού.