«Σήμερα άρχισαν την λειτουργία τους τα εξωτερικά ιατρεία ειδικοτήτων σε οργανωμένη βάση σε όλα τα δημόσια νοσηλευτήρια. Η έκκληση μας προς τον κόσμο είναι να μην προσέρχονται στα δημόσια νοσηλευτήρια εάν δεν έχουν ραντεβού για τον λόγο ότι δεν θα μπορέσουν να εξυπηρετηθούν», είπε.
Σημείωσε, ότι «τα εξωτερικά ιατρεία ειδικοτήτων θα λειτουργήσουν με ένα πολύ αυστηρό τρόπο».
Προσπάθεια μας, ανέφερε, είναι ο επαναπρογραμματισμός όλων των χαμένων ραντεβού του προηγούμενου ενάμισι μήνα και τα άτομα αυτά θα τύχουν προτεραιότητας έναντι των υπολοίπων άλλων και θα ακολουθηθεί ένα πολύ αυστηρό πρωτόκολλο, μια πολύ αυστηρή διαδικασία εισόδου και εξόδου από τα δημόσια νοσηλευτήρια.
«Εκείνο το οποίο θέλουμε να πετύχουμε είναι να αποφευχθεί ο συνωστισμός στον χώρο αναμονής και να κρατούνται όλες οι απαραίτητες αποστάσεις βάση των σχετικών πρωτοκόλλων για να διασφαλιστεί τόσο η ασφάλεια του προσωπικού όσο και των ίδιων των ασθενών», πρόσθεσε.
Ανέφερε ότι τα εξωτερικά ιατρεία θα λειτουργήσουν με συγκεκριμένο τρόπο. «Ο ασθενής θα προσέρχεται μισή ώρα πριν από το ραντεβού του, θα υπάρχει συγκεκριμένη είσοδος για τα εξωτερικά ιατρεία. Εκεί θα γίνεται αυστηρός έλεγχος κατά πόσο έχει ραντεβού ή όχι. Δεν θα επιτρέπεται η αχρείαστη είσοδος συνοδών, θα επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις κι εκεί και όπου το επιβάλλει η γενική κατάσταση του ασθενή. Θα γίνεται θερμομέτρηση, εάν παρατηρείται πυρετός ή συμπτώματα του αναπνευστικού, τότε θα παραπέμπεται στο ιατρείο διαλογής και δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στα εξωτερικά ιατρεία. Θα παραχωρείται μάσκα, θα γίνεται πλύσιμο χεριών με αντισηπτικό», επεσήμανε.
171 ασθενείς δέχτηκαν τα εξωτερικά ιατρεία του ΓΝ Πάφου
Συνολικά 171 ασθενείς προσήλθαν και εξετάστηκαν τις τρεις πρώτες ημέρες της λειτουργίας των εξωτερικών ιατρείων του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου όλων των ειδικοτήτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΚΥΠΕ από το Νοσοκομείο Πάφου, 59 ασθενείς προσήλθαν και εξετάστηκαν την 3η ημέρα λειτουργίας των εξωτερικών ιατρείων του Νοσοκομείου Πάφου, ενώ συγκεντρωτικά στις τρεις πρώτες ημέρες προσήλθαν και εξετάστηκαν 171 ασθενείς εκ των οποίων 42 ασθενείς την 1η ημέρα λειτουργίας τους και 70 ασθενείς τη 2η ημέρα λειτουργίας τους.
Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών δεν παρατηρήθηκε το παραμικρό πρόβλημα στην εξυπηρέτηση και στη συμμόρφωση στους νέους κανονισμούς.
Σημαντικό χαρακτηρίζεται επίσης από τη διεύθυνση του Νοσοκομείου Πάφου, το γεγονός ότι τηρείται με ακρίβεια ο χρόνος προσέλευσης στο ραντεβού προς αποφυγή συνωστισμού και κατ’ επέκταση του αυξημένου κινδύνου για μετάδοση του ιού από ενδεχομένως ασυμπτωτικούς φορείς.
Παράλληλα το Γενικό Νοσοκομείο Πάφου προετοιμάζεται παράλληλα για σταδιακή λειτουργία θαλάμων νοσηλείας των κλινικών, σε αναμονή οδηγιών από την διεύθυνση του Οργανισμού για την ακριβή ημερομηνία.
*Φωτογραφίες mattpress