Σύμφωνα δε με τον εκπρόσωπο του ΟΚΥΠΥ τα προγραμματισμένα ραντεβού που ακυρώθηκαν λόγω της πανδημίας, θα ξανά προγραμματιστούν σε συγκεκριμένες ώρες ώστε να μην προκύψει κανένα θέμα για την ασφάλεια των ασθενών.
Ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ Χαράλαμπος Χαριλάου ανέφερε ότι, «Έχει ξεκινήσει ο επαναπρογραμματισμός όλων των ραντεβού τα όποια έχουν χαθεί».
Σε παρέμβαση της στο «Μέρα μεσημέρι» η λειτουργός τύπου του υπουργείου υγείας, Μαργαρίτα Κυριάκου, δήλωσε πως με την σταδιακή επαναλειτουργία των ιατρείων δίνεται προτεραιότητα στα επείγοντα ραντεβού.
«Γίνεται ένας διαχωρισμός των περιστατικών ανάλογα με την σοβαρότητα και κατά πόσο επείγον είναι να εξεταστούν και γίνεται και διαχωρισμός στις συνταγογραφήσεις», ανάφερε χαρακτηριστικά.
Ο ΟΚΥπΥ κάνει έκκληση προς το κοινό να μην προσέρχεται στα εξωτερικά ιατρεία χωρίς προηγουμένως να τύχει ενημέρωση από τις αντίστοιχες κλινικές.
Ο κ. Χαριλάου εξήγησε ότι, «θα τύχουν προτεραιότητας όλα εκείνα τα ραντεβού τα όποια έχουν χαθεί»
Ικανοποιημένοι οι ασθενείς
Οι ασθενείς που επισκέφτηκαν πρώτοι σήμερα τα εξωτερικά ιατρεία εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για την άμεση εξυπηρέτηση αλλά και για τα μέτρα προστασίας που λαμβάνονται.
Σύμφωνα με τα όσα πληροφορείτε ο ΑΝΤ1 τις πρωινές ώρες έγινε απολύμανση στους χώρους των εξωτερικών ιατρείων που επαναλειτουργούσαν ξανά σήμερα.