Ο συνολικός αριθμός καταγραμμένων κρουσμάτων κορωνοϊού στα κατεχόμενα ανέρχεται στα 100.
Στη δήλωση αναφέρεται ότι τέσσερις ασθενείς πήραν σήμερα εξιτήριο από το νοσοκομείο.
Παράλληλα ο «υπουργός υγείας», Αλί Πιλί, κάλεσε τον κόσμο να ακούει τις προειδοποιήσεις και να μην χαλαρώνει.