Συγκλονίζουν για μια ακόμη φορά τα όσα αναφέρει για τα στυγερά εγκλήματα του Νίκου Μεταξά, ο επικεφαλής των ερευνών και τέως διευθυντής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, Μάρκος Τράγκολας.
Ένα χρόνο μετά την πρώτη ημέρα που άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι της υπόθεσης του πρώτου κατά συρροή δολοφόνου στην Κύπρο, ο κ. Τράγκολας περιγράφει στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», τις αναμνήσεις που τον σημάδεψαν και τα όσα βίωσε όλο εκείνο το διάστημα μέχρι την εξιχνίαση της υπόθεσης.
Συγκεκριμένα, ο κ. Τράγκολας αναφέρει πως «έχει περάσει ένας χρόνος όμως δεν έχουν περάσει ποσώς οι εικόνες τις οποίες αντικρίσαμε και οι στιγμές, οι μνήμες, οι αναμνήσεις, οι οποίες εξακολουθούν να βρίσκονται ακόμα στη ψυχή και στην καρδιά μας».
Τονίζει δε, πως «ήταν τόσο τραγικές οι στιγμές που ζήσαμε όλα τα μέλη των ομάδων».
Αναφερόμενος στα τρία γεγονότα τα οποία τον σημάδεψαν, ο κ. Τράγκολας περιγράφει πως πρωτίστως εκείνο που σημάδεψε τη δική του ψυχή ήταν «το μοιρολόι της μάνας της Μαρικάρ στην αγκαλιά μου, που κυριολεκτικά εκλιπαρούσε η γυναίκα, να βρούμε το πτώμα της κόρης της».
«Οι άλλες στιγμές», συνεχίζει, «ήταν η θέα στο άνοιγμα των βαλιτσών και ακόμα και η θεά στα άψυχα κορμιά που βγάζαμε από τα φρεάτια. Καταλαβαίνετε ότι είναι καθαρά ανθρώπινες στιγμές αυτές οι οποίες ζήσαμε, μέσα σε τόσο τραγικές πραγματικά συνθήκες».
Ο κ. Τράγκολας εξηγεί πως «τα καταφέραμε με τη συμπαράσταση του κόσμου. Το κοινό στάθηκε δίπλα μας, μας έδινε θάρρος και εργαζόμασταν με αυταπάρνηση για να φέρουμε σε πέρας τη δύσκολη αποστολή μας».
«Ενεργούσαμε καθαρά επαγγελματικά και ως επαγγελματίες κάναμε αυτό το οποίο έπρεπε να κάνουμε, για να έχουμε ήσυχη τη συνείδησή μας ότι κάναμε στον υπέρτατο βαθμό τον καθήκον μας», υπογράμμισε.