Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία δειγματοληψίας των 20,000 εργαζομένων ανά το παγκύπριο. Ουρές αυτοκινήτων και σήμερα στον χώρο στάθμευσης του γηπέδου ΓΣΠ για γίνει με την μέθοδο του drive through η δειγματοληψία.
Στην ουρά και πολλοί νοσηλευτές καθώς ο ΟΚΥΠΥ ενεργοποίησε διαδικασία επανεξέτασης όσων εργάζονται στα νοσηλευτήρια. Με την ίδια φιλοσοφία, προτεραιότητα δίνεται στους εργαζομένους που έρχονται σε επαφή με κόσμο.
Όπως δήλωσε μάλιστα η λειτουργός Τύπου του Υπουργείου Υγείας Μαργαρίτα Κυριάκου «... με στόχο και εκεί να εντοπίσουμε άτομα που πιθανό να μην έχουν εκδηλώσει συμπτώματα αλλά να νοσούν».
Απομένουν ακόμη 17 ημέρες για όσους ενδιαφέρονται να δώσουν δείγμα . Οι ώρες που πραγματοποιείται η διαδικασία είναι από τις 08:30 το πρωί μέχρι και τις 16:30 το απόγευμα.
Αρκετοί ήταν και αυτοί που δεν κατάφεραν να δώσουν δείγμα αφού στην κατοχή τους είχαν λανθασμένα στοιχεία ή δεν υπήρχε το απαραίτητο πιστοποιητικό σε έντυπη μορφή.
Υπενθυμίζεται πως ο κάθε ενδιαφερόμενος πρέπει να επικοινωνεί αρχικά με τον ιδιωτικό εργαστήριο ώστε να ακολουθηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για έκδοση πιστοποιητικού από τον εργοδότη για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η διαδικασία δειγματοληψίας.