Του Χρυσόστομου Σουρκούνη
Στη διαδικασία εντοπισμού της πηγής και του τρόπου με τον οποίο έχουν επιμολυνθεί με κορωνοϊό οι δύο ηλικιωμένοι σε κέντρο διαβίωσης και αποκατάστασης στην Αραδίππου, βρίσκονται οι αρμόδιοι, καθώς εδώ και εβδομάδες έχουν απαγορευτεί οι επισκέψεις.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ΑΝΤ1, το εν λόγω κέντρο δεν έχει προχωρήσει σε εκκένωση, ωστόσο έχουν απομακρυνθεί οι δύο ηλικιωμένοι, οι οποίοι και μεταφέρθηκαν στο εξιδεικευμένο κέντρο στην Τερσεφάνου.
Οι υπεύθυνοι του κέντρου έλαβαν όλα τα απαραίτητα μέτρα που προβλέπονται σε τέτοιες περιπτώσεις, ενώ αναμένεται να γίνει και απολύμανση, για την καλύτερη προστασία και των υπόλοιπων ασθενών.
Στα θετικά περιλαμβάνεται το γεγονός ότι τόσο το νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό, όσο και οι υπόλοιποι νοσηλευμένοι, υποβλήθηκαν σε εξέταση και κανένας δεν έχει βρεθεί θετικός στον ιό. Ωστόσο εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να πραγματοποιηθεί και επαναληπτικό τεστ, για μια πιο ξεκάθαρη εικόνα.
Με αφορμή τα δυο κρούσματα μεταξύ ηλικιωμένων σε κέντρο φιλοξενίας, το Παρατηρητήριο Τρίτης Ηλικίας εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία υπενθυμίζει ότι από την πρώτη μέρα των περιοριστικών μέτρων, είχε καλέσει σε διεξαγωγή αυστηρών και συστηματικών ελέγχων σε όλους τους οίκους ευγηρίας στην Κύπρο. Ενώ προσθέτει ότι μετά και αυτή την εξέλιξη θα πρέπει το κράτος να επιθεωρήσει άμεσα όλα τα ιδρύματα της χώρας και να προβεί σε όλα τα δέοντα μέτρα για αποφυγή πολύ δυσάρεστων καταστάσεων.