Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στο σωφρονιστικό κατάστημα του Κορυδαλλού επεκτάθηκαν τα επεισόδια των μουσουλμάνων σχετικά με τη βλάσφημη ταινία για το Ισλάμ, με τους υπαλλήλους να κάνουν λόγο για εξέγερση, η οποία έληξε όταν στη 01:00 τα ξημερώματα τα ΜΑΤ επιχείρησαν για πρώτη φορά στο προαύλιο των φυλακών και έδωσαν τέλος.

 
Από νωρίς χθες το απόγευμα οι κρατούμενοι της B' και Γ' Πτέρυγας των φυλακών πετούσαν από τα παράθυρα της φυλακής αντικείμενα κατά των εξωτερικών φρουρών, ενώ σταδιακά η εξέγερση επεκτάθηκε και στην Ε' Πτέρυγα.
 
Στη συνέχεια αρνήθηκαν να μπουν στα κελιά τους και να γίνει καταμέτρηση τους, ενώ έχουν κάψει και ιματισμό.
 
Περίπου στις οχτώ το βράδυ, συνοδεία αστυνομικών, ο Eισαγγελέας μπήκε στον Κορυδαλλό όμως δύο ώρες αργότερα κρατούμενοι συγκεντρώθηκαν στη μάντρα του Κορυδαλλού και οι αρχές φοβούνται για ομαδική απόδραση.
 
Σύμφωνα με τους υπαλλήλους των φυλακών όλα ξεκίνησαν από τους μουσουλμάνους κρατούμενους, που σε ποσοστό φτάνουν το 70% του συνόλου των κρατουμένων, και διαμαρτύρονται για την ταινία που προσβάλλει το Ισλάμ.
 
Ωστόσο φαίνεται πως υπάρχει γενικότερο κλίμα κινητοποιήσεων  σε σχέση με τις συνθήκες διαβίωσης που επικρατούν στις φυλακές της Ελλάδας.
 
Οι αρχές έκαναν περιορισμένη χρήση χημικών ενώ επί ποδός βρίσκεται και η πυροσβεστική με 4 οχήματα και 12 πυροσβέστες.
 
Στο υπουργείο Δικαιοσύνης πραγματοποιήθηκε έκτακτη σύσκεψη υπό τον υπουργός κ. Ρουπακιώτης, εκτιμώντας ότι η κατάσταση είναι ιδιαίτερα σοβαρή ενώ ο υπουργός Δικαιοσύνης ενημέρωσης σχετικά και τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.
 
 Οι δυνάμεις των ΜΑΤ αποχώρησαν στις 02:00 και έξω από το ίδρυμα παραμένει η συνήθης αστυνομική δύναμη κι ένα όχημα της πυροσβεστικής. 
 
Πηγή: iefimerida.gr