Πολλά ερωτήματα προκαλεί η ανάρτηση φωτογραφιών σε μέσω κοινωνικής δικτύωσης από επαγγελματία υγείας του Νοσοκομείο Πάφου, την ώρα που οι αρμόδιοι ισχυρίζονται και διαβεβαιώνουν πως οι γιατροί και νοσηλευτές που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή κατά του κορωνοϊου έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για να προστατευθεί η υγεία τους.
Συγκεκριμένα ο γιατρός Άδωνης Ελευθερίου, δημοσίευσε φωτογραφία στην οποία φαίνεται γιατρός που βρίσκεται στον θάλαμο ύποπτων περιστατικών του κορωνοϊού στο Νοσοκομείο Πάφου, να βάζει σακούλες στα πόδια για να προστατευθεί.
Σε μια δεύτερη φωτογραφία το ίδιο πρόσωπο καταδεικνύει παραγγελία που υποβλήθηκε για εξασφάλιση προστατευτικού εξοπλισμού για το προσωπικό στον θάλαμο υπόπτων περιστατικών COVID19, με τον αποθηκάριο να του αναφέρει, σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, πως τα πλείστα από αυτά που ζητούν δεν υπάρχουν.
Μάλιστα στην ανάρτηση του ο κ. Ελευθερίου τονίζει: «Γιατροί στον θάλαμο με σακούλες σκουπιδιών....κατά αλλά υπάρχουν απ’ όλα και απειλείτε κιόλας......Ντροπή σας».
Σε παρέμβαση της στο «Μέρα Μεσημέρι» η λειτουργός του Τύπου του Υπ. Υγείας, Μαργαρίτα Κυριάκου σχολίασε πως δεν γνωρίζει τις σχετικές φωτογραφίες αλλά είναι ενήμερος ο Υπουργός Υγείας.
Σημείωσε δε, πως όπως είναι γνωστό το περασμένο Σαββατοκύριαο έφθασε η πρώτη παρτίδα εξοπλισμού από την Κίνα και άρχισε αμέσως η διαδικασία για να αποσταλούν στα νοσοκομεία ανάλογα με τις ανάγκες τους».
«Θα διερευνηθούν και ανάλογα θα ληφθούν οι αποφάσεις», υπογράμμισε η κα Κυριάκου.