Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει μεταξύ των εργαζομένων στο Νοσοκομείο Αναφοράς, επιστολή που κυκλοφόρησε από πλευράς ΟΚΥπΥ σύμφωνα με την οποία σε περίπτωση επαφής με επιβεβαιωμένο κρούσμα χωρίς μάσκα προστασίας, ο υπάλληλος του Νοσοκομείου θα υποχρεούται να μπει σε καραντίνα άνευ απολαβών. 

Στην επιστολή την οποία υπογράφει ο εκτελεστικός Γενικός Διευθυντής ΟΚΥΠΥ Λάρνακας – Αμμοχώστου Γεώργιος Καροτσάκης, γίνεται λόγος για οδηγίες που δόθηκαν προς όλο το προσωπικό να φέρει συνεχώς μάσκες προστασίας εντός του Νοσοκομείου και υποστηρίζει ότι δεν τηρούνται οι συγκεκριμένες οδηγίες. Ισχυρισμό, ωστόσο, τον οποίο απρορρίπτουν κατηγορηματικά οι εργαζόμενοι χαρακτηρίζοντας τον μάλιστα ατυχέστατο και προκλητικό. Σημειώνουν ότι καθημερινά με αυταπάρνηση δίνουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους για ανατιμετώπιση αυτής της πρωτόγνωρης κατάστασης. 

Προσθέτουν, ότι ενέργειες όπως την συγκεκριμένη μόνο προβλήματα μπορούν να προκαλέσουν άναμεσα στο προσωπικό σε μια περίοδο που χρειάζεται ηθική και ψυχολογική στήριξη στο δύσκολο και βαρύ έργο που έχει επιφορτιστεί. 

Image removed.