Συνήλθε, σήμερα το πρωί υπό την προεδρία του Προέδρου της Δημοκρατίας η διυπουργική επιτροπή για τον κορωνοϊό, παρουσία τεσσάρων μελών της επιδημιολογικής και επιστημονικής ομάδα που έχει συστήσει το Υπουργείο Υγείας.
Σύμφωνα με γραπτή δήλωση του αν. Κυβερνητικού Εκπροσώπου, Παναγιώτη Σεντώνα, «κατά τη διάρκεια της συνεδρίας έγινε συνολική αποτίμηση της κατάστασης και συζητήθηκαν εκτενώς οι περαιτέρω ενέργειες ως προς τη διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού».
«Αποφάσεις επί συγκεκριμένων θεμάτων που συζητήθηκαν αναμένεται να λάβει το Υπουργικό Συμβούλιο, το οποίο θα συνέλθει την ερχόμενη Τετάρτη, 8 Απριλίου», σημειώνει ο κ. Σεντώνας.
Όπως μαθαίνουμε η Κυβέρνηση, προσανατολίζεται προς παράταση των περιοριστικών μέτρων.
Υπενθυμίζεται πως τα υφιστάμενα μέτρα εκπνέουν στις 13 Απρίλιου, δηλαδή τη Μεγάλη Δευτέρα.
Δεν αποκλείεται παρόλα αυτά να γίνουν και κάποιες σκέψεις για ειδικές ρυθμίσεις αναφορικά με το βράδυ της Ανάστασης, αλλά και την Κυριακή του Πάσχα. Παρόλα αυτά υπάρχει έντονος προβληματισμός για τυχόν παρερμηνεία μιας τέτοιας απόφασης από μερίδα πολιτών, με αποτέλεσμα να προκύψει αναζωπύρωση των κρουσμάτων.
Στο δημόσιο διάλογο έχει εσχάτως ενταχθεί και το ενδεχόμενο αυστηρότερων μέτρων σε ότι έχει να κάνει με την πόλη της Πάφου και το Δήμο Αραδίππου. Καλά πληροφορημένη πηγή του ΑΝΤ1 η οποία έχει θέση στο τραπέζι των διυπουργικών συνεδριάσεων, σημειώνει πως «τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δεν δικαιολογούν τη λήψη τέτοιου ακραίου μέτρου».
Τα πάντα βεβαίως θα εξαρτηθούν από την τελική έκβαση των δειγματοληψιών και στις δυο περιπτώσεις, όταν δηλαδή θα υπάρχουν συνολικά δεδομένα επί του θέματος.
Επί τάπητος φαίνεται πως έχει τεθεί και το θέμα του επαναπατρισμού των φοιτητών, με την κυρίαρχη άποψη να κάνει λόγο πως θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα επιστροφής σε όσους το επιθυμούν, με προτεραιότητα πάντα σε όσους ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.