Χωρίς σταματημό συνεχίζονται οι δειγματοληψίες στον Δήμο Αραδίππου, με τους δημότες να σχηματίζουν ουρές με τα αυτοκίνητα τους, έξω από το δημοτικό ιατρείο, για να υποβληθούν στο τεστ για τον κορωνοϊό.
Η ανταπόκριση των κατοίκων ήταν μεγάλη, για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, γεγονός που χαροποιεί ιδιαίτερα τους αρμοδίους, διότι έτσι θα διακριβωθεί η έκταση της εξάπλωσης του ιού στην περιοχή, και θα διευκολυνθεί ο σχεδιασμός για αντιμετώπιση του προβλήματος, που δεν είναι περιορισμένο.
Τα δείγματα που έχουν ληφθεί μέχρι στιγμής έχουν ξεπεράσει τα πεντακόσια (500), με τον Δήμαρχο Αραδίππου, Ευάγγελο Ευαγγελίδη, να αναφέρει ότι αποφάσεις για τους περαιτέρω χειρισμούς θα ληφθούν από Δευτέρας, όταν και θα έχουν στα χέρια τους όλα τα αποτελέσματα.
Ταυτόχρονα τονίζει ότι το πιθανότερο είναι να συνεχιστούν και την ερχομένη εβδομάδα οι δειγματοληψίες.
Όπως αναφέρει ο Δήμαρχος Αραδίππου, Ευάγγελος Ευαγγελίδης, «είναι ένα μεγάλο δείγμα το κράτος μας είπε να κάνουμε τριακόσια (300), είναι η πρώτη φάση μια συνεννόηση που είχαμε το Υπουργείο τη Δευτέρα όταν έχουμε τα αποτελέσματα θα δούμε τι ακριβώς συμβαίνει και θα δούμε τι μέλλει γενέσθαι. Ο κόσμος μας όμως επειδή είναι ανήσυχος, πολύ πιθανόν να συνεχίσουμε να κάνουμε τα δείγματα για να νοιώσει ο κόσμος καλύτερα για να νοιώσει ότι είμαστε δίπλα του, αλλά στην ουσία να ξέρουμε την ακριβή εικόνα που είναι στον δήμο μας.»
Προτεραιότητα στη δειγματοληψία δόθηκε σε πρόσωπα που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της διαχείρισης της πανδημίας, καθώς και σε άτομα που ήρθαν σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα, ενώ τα αποτελέσματα της εξέτασης γνωστοποιούνται εντός είκοσι-τεσσάρων ωρών.
Στις δύσκολες στιγμές που περνά ο Δήμος Αραδίππου, ο Δήμαρχος απηύθυνε, μέσω της κάμερας του ΑΝΤ1, θερμή παράκληση προς στους δημότες, ενώ έστειλε και μήνυμα συμπαράστασης.
«Παρακαλούμε μείνετε στα σπίτια σας όσο πιο λίγες μετακινήσεις για να πάρουμε την πραγματική εικόνα. Κόσμος ο οποίος κάνει το τεστ μετά από λίγε μέρες το ξανακάνει και είναι θετικός, γι’ αυτό εισακούστε παρακαλώ αυτή την παράκληση, 15 μέρες όσο το δυνατόν πιο λίγες μετακινήσεις, για να περάσουμε όλοι μαζί αυτή την δύσκολη προσπάθεια», σημειώνει ο κ. Ευαγγελίδης.
Να σημειωθεί ότι για λόγους ασφάλειας, το Δημοτικό Συμβούλιο συνήλθε εκτάκτως για να εξετάσει την κατάσταση, και η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε στο ύπαιθρο, σε δασύλιο του Δήμου, με τους Συμβούλους να τηρούν όλα τα μέτρα ασφάλειας.
Ενώ ο Δήμαρχος συμπληρώνει ότι οι οποίες αποφάσεις, θα πρέπει να είναι αποτέλεσμα συλλογικής διαβούλευσης από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, για την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση της κατάστασης.