*Της Ντέπης Νικολάου
Χωρίς σταματημό κτυπούσε το τηλεφωνικό κέντρο του δημαρχείου Αραδίππου σήμερα μετά την έναρξη της δειγματοληψίας που ανακοινώθηκε από τον υπουργό υγείας. Τα δείγματα αναμένεται να ξεπεράσουν τα 150 σήμερα ενώ αν καταστεί αναγκαίο η λήψη των δειγμάτων θα συνεχιστεί μέχρι και την Κυριακή.
Ο Δήμαρχος της Αραδίππου, Ευάγγελος Ευαγγελίδης ανέφερε ότι «Θα δούμε τη ζήτηση μέσω των ιχνηλατήσεων και των ανθρώπων της πρώτης γραμμής, για να δούμε αν θα συνεχίσουμε και την Κυριακή. Στο Δήμο Αραδίππου τα άτομα της πρώτης γραμμής (φαρμακεία, υπεραγορές) είναι περισσότερα από 170 άτομα».
Ουρές αυτοκινήτων περίμεναν στη γραμμή έξω από το δημοτικό ιατρείο του δήμου για δειγματοληψία η οποία γινόταν μέσω drive through.
Στόχος του δήμου είναι η ιχνηλάτιση όσων περισσότερων δημοτών, ετσι ώστε από βδομάδας με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων υπάρχει μια γενική εικόνα για τα κρούσματα.
«Σαν Αραδίππου έγκυρα από την περασμένη εβδομάδα ξεκινήσαμε ψεκασμούς σε όλο το δήμο και συνεχίζεται να γίνεται αυτό αλλά δεν ξέρουμε πόσο θα αποδώσει όμως εμείς το κάνουμε σε δημόσιους χώρους και οικιστικούς», δήλωσε ο κ. Ευαγγελίδης,
Στο τραπέζι σύμφωνα με τον Λέοντιο Κωστρίκη παραμένει το ολικό lockdown της περιοχής αν και τα κρούσματα στο παρόν στάδιο είναι αυξημένα.
«Αν το closter είναι τόσο επεκταμένο σε όλο το χωρίο πιθανότατα να χρειαστεί να κλείσει και η πόλη για ένα χρονικό διάστημα», ανάφερε χαρακτηριστικά.
Αναλόγως των αποτελεσμάτων εντός της ερχόμενης εβδομάδας θα γίνει επαναξιολόγηση της κατάστασης και των περιοριστικών μέτρων.