Οι συγκεντρωμένοι αφού αποδοκίμασαν τον Ηλία Κασιδιάρη στη συνέχεια του ζήτησαν να αποχωρήσει από το σημείο.
Εν τω μεταξύ, ο βουλευτής της ΝΔ Δ. Κυριαζίδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ αναφέρθηκε στη Χρυσή Αυγή, την οποία χαρακτήρισε "εγκληματική σπείρα" μετά και τη χθεσινή αντιπαράθεση που είχε στη Βουλή. «Το λέω καθαρά. Είναι μια συμμορία που δρα. Δεν έχει άλλα χαρακτηριστικά, πέραν από της σπείρας.
Σ' αυτό που βιώνουμε όλοι μας, εκμεταλλεύονται το θυμικό μας. Εάν δεν ξέρει ο κόσμος περί τίνος πρόκειται, σε λίγο ο καθένας μας θα γευτεί το "χάλι" αυτών των ανθρώπων», δήλωσε ο βουλευτής της ΝΔ.