Απίστευτα είναι τα όσα αποκάλυψε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» ο Δήμαρχος Αραδίππου, Ευάγγελος Ευαγγελίδης, για τους κάτοικους του Δήμου οι οποίοι φοβούνται να κάνουν τεστ μήπως και στιγματιστούν από την γειτονιά τους.
Συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος Αραδίππου, Ευάγγελος Ευαγγελίδης, μιλώντας στο «Μέρα Μεσημέρι», ανέφερε πως τα κρούσματα στον Δημό «ξεκίνησαν πολύ πιο πριν μπει σε καραντίνα ο κόσμος και έχουν ξεφύγει από τα όρια αυτά που έπρεπε να ελεγχθούν», ενώ παράλληλα πρόσθεσε πως το χειρότερο σε όλο αυτό είναι η κουλτούρα μας.
Μάλιστα, ο κ. Ευαγγελίδης επεσήμανε πως ο κόσμος ντρέπεται να πάει να κάνει τεστ. «Χθες όταν βγήκαμε να κάνουμε τα τεστ σαν Δήμος επιχορηγημένα, τα περισσότερα τηλεφωνήματα ήταν σε απόκρυψη».
Εξήγησε δε, πως «όταν βρέθηκαν τα πρώτα τρία κρούσματα στην Αραδίππου, τα άτομα αυτά είχαν στιγματιστεί, δηλαδή τους έκαναν μπούλινγκ. Και προσπαθήσαμε να εμείς σαν Δήμος να σταματήσει αυτό το πράγμα».
Ο κ. Ευαγγελίδης τόνισε πως ελπίζει τώρα που οι εξετάσεις του κορωνοϊού θα είναι δωρεάν αφού θα τις επιδοτήσει το Υπουργείο Υγείας για την Αραδίππου και την Πάφο, «ο κόσμος να έρθει να κάνει το τεστ για να δούμε που είναι το πρόβλημα».