Η πληροφορία, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο Τύπου της αστυνομίας, Ανδρέα Αγγελίδη, λήφθηκε χθες και έκανε λόγο για παρουσία τεσσάρων αστυνομικών σε καφενείο της Λευκωσίας.
Σύμφωνα με τον κ. Αγγελίδη, τα τέσσερα μέλη της Δύναμης, τα οποία υπηρετούν σε συγκεκριμένο τμήμα στην αστυνομική διεύθυνση Λευκωσίας, εντοπίστηκαν από συναδέλφους τους μέσα σε καφενείο στην Λευκωσία την στιγμή που βρίσκονταν σε υπηρεσία.
Ο κ. Αγγελίδης, μιλώντας στο μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, δήλωσε ότι τα τέσσερα μέλη τη δύναμης τέθηκαν σε διαθεσιμότητα με βάση τις οδηγίες του Αρχηγού της Αστυνομίας και διερευνώνται εναντίον τους πειθαρχικά αδικήματα. "Φαίνεται από τις εξετάσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα να ήταν σε υπηρεσία. Με βάση την καταγγελία έπαιζαν πιλλότα. Υπήρχε κάποια πληροφορία", δήλωσε ο κ. Αγγελίδης.
Ο Εκπρόσωπος Τύπου της Δύναμης, επισήμανε ότι η ανοχή του Αρχηγού της Αστυνομίας για τέτοια περιστατικά είναι μηδενική.