Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μια πολύ όμορφη φωτογραφία ανάρτησε σήμερα πρωί στο Facebook ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) με τους επαγγελματίες υγείας που μάχονται στην πρώτη γραμμή κατά του κορωνοϊού.

Συγκεκριμένα, ο ΟΚΥπΥ ανέβασε στο λογαριασμό του φωτογραφία με γιατρούς και νοσηλευτές να κάνουν το σήμα της νίκης, με αφορμή το μεγάλο αγώνα που δίνουν καθημερινά για αντιμετώπιση του κορωνοϊού.

Μάλιστα στην ανάρτηση του ο Οργανισμός αναφέρει: «Αυτοί είναι οι δικοί μας Ήρωες. Σας ευχαριστούμε».