Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Διψήφιος ο αριθμό των νέων κρουσμάτων κορωνοϊού που ανακοινώθηκε σήμερα. 

Συγκεκριμένα 14 είναι τα νέα επιβεβαιωμένα περιστατικά, με τον συνολικό αριθμό των κρουσμάτων να ανέρχεται πλέον στα 146, με 76 εξ αυτών να θεωρούνται επαφές. 

Το προφίλ των 14 νέων περιστατικών. 

Πρόκειται για 4 άτομα που επέστρεψαν από ευρωπαϊκές χώρες και θεωρούνται ως εκ τούτου εισαγόμενα κρούσματα. Άλλα οκτώ άτομα εντοπίστηκαν μέσω της διαδικασίας της ιχνηλάτησης των επαφών ήδη επιβεβαιωμένων περιστατικών. 

Στην κατηγορία αυτή εμπίπτει και το κρούσμα που αφορά σε επαγγελματία υγείας στο Νοσοκομείο Αναφοράς, στο νοσοκομείο Αμμοχώστου, η οποία βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό. 

Επίσης στη κατηγορία των επαφών, περιλαμβάνεται και ο Διευθυντής της Χειρουργικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου.

Όμως τα χτυπήματα στο δημόσιο νοσηλευτήριο της Πάφου δεν τελειώνουν εδώ καθώς με βάση τις σημερινές ανακοινώσεις βρέθηκε άλλο ένα άτομο από το περιβάλλον του, θετικός στον κορωνοϊό. 

Συγκεκριμένα πρόκειται για γιατρό του παιδιατρικού τμήματος, γεγονός που ανεβάζει τον αριθμό των κρουσμάτων σε επαγγελματίες υγείας στο Γενικό Νοσοκομείο Πάφου, σε 25. 

Το τελευταίο κρούσμα, αφορά σε άτομο το ιστορικό του οποίου διερευνάται. 

Είναι δηλαδή άλλο ένα ορφανό κρούσμα, που ανεβάζει τον αριθμό αυτού του είδους των περιστατικών, σε 9, και είναι και αυτά που προβληματίζουν πολύ τους αρμοδίους. 

Ασθενής του ΓΝ Λευκωσίας, ένα εκ των σημερινών επιβεβαιωμένων περιστατικών 

Πρόκειται για ασθενή που νοσηλεύεται από χθες στο Ορθοπεδικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας, μετά από ατύχημα.

 

Όπως πληροφορούμαστε κινήθηκαν άμεσα οι διαδικασίες για παραπομπή του στον ιδιωτικό τομέα, με τον ιδιώτη γιατρό να απαιτεί όπως ελεγχθεί ο ασθενής πριν γίνει η παραπομπή και για κορωνοϊό, καθώς παρουσίαζε πυρετό.

Όπερ και εγένετο, με τα αποτελέσματα να βγαίνουν θετικά. 

Ως εκ τούτου, όλο το προσωπικό με το οποίο ο ασθενής ήρθε σε επαφή τέθηκε σε αυτοπεριορισμό και υποβλήθηκε στις εξετάσεις, όμως το θετικό είναι ότι νοσηλευόταν σε μονόκλινο δωμάτιο έτσι η ιχνηλάτηση δεν περιλαμβάνει ασθενείς.

Το δωμάτιο απολυμάνθηκε, όπως και το Ακτινολογικό Τμήμα από όπου είχε περάσει. 

Για το περιστατικό αυτό τοποθετήθηκε και ο Δρ Μάριος Λοΐζου, ο Επιστημονικός Διευθυντής Λευκωσίας του ΟΚΥπΥ, ο οποίος τόνισε ότι γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια για διαχείριση όλων των περιστατικών που προσέρχονται στα δημόσια νοσηλευτήρια και ξεκαθάρισε ότι όσο αυξάνεται ο αριθμός των κρουσμάτων, τόσο θα αυξάνεται και η πιθανότητα να εισαχθεί στο νοσοκομείο και ασθενής θετικός στον κορωνοϊό, χωρίς αυτό να μπορεί να ινχηλατηθεί από το ιστορικό του. 

Πάντως ο δρ. Λοίζου κατέστησε σαφές ότι δεν θα αφεθεί κανένας ασθενής να κινδυνεύσει απλά και μόνο επειδή είναι ύποπτο ή επιβεβαιωμένο περιστατικό. 

Τα άτομα που βρίσκονται διασωληνωμένα 

Με βάση στοιχεία μέχρι τις 3 το απόγευμα, 6 ατομα νοσηλεύονταν διασωληνωμένοι, δύο στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού και 4 στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας, με την κατάσταση της υγείας τους να θεωρείται κρίσιμη αλλά σταθερή. 

Τέλος να αναφέρουμε ότι όπως μας ενημέρωσαν αρκετοί εκ των ασθενών που διαγνώστηκαν με κορωνοϊό, έχουν αποθεραπευτεί.