Νέο κρούσμα κορωνοϊού στα κατεχόμενα, με τον συνολικό αριθμό να φθάνει τα 40.
Όπως μεταδίδουν τα Τ/κ ΜΜΕ, ο λεγόμενος «υπουργός υγείας» Αλί Πελλί, ανέφερε πως μετά από 20 συνολικά εξετάσεις διαφάνηκε πως η μια εξ αυτών ήταν θετική στον κορωνοϊό.
Ο αριθμός των κρουσμάτων στα κατεχόμενα πλέον ανέρχεται στα 40.