Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Χωρίς να παραβιάζουν τα εργασιακά δικαιώματα των υπαλλήλων τους, όσες επιχειρήσεις επιτρέπεται να λειτουργούν, μπορούν να επεκτείνουν τα ωράρια λειτουργίας τους για εξυπηρέτηση του κοινού, ήταν η αναφορά του Υπουργού Υγείας στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι. 

Χαρακτηριστική η αναφορά του κ. Ιωάννου ο οποίος δήλωσε ότι « θέλω να κάνω μια έκκληση, σε όλες τις επιχειρήσεις που λειτουργούν, π.χ υπεραγορές φαρμακεία και όλες τις άλλες επιχειρήσεις, που λειτουργούν ότι, δύναται να επεκτείνουν το ωράριο λειτουργίας τους για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο, διατηρώντας όμως τα εργασιακά δικαιώματα των υπαλλήλων τους». 

Λίγες ώρες αργότερα, ο Υπουργός Υγείας προχώρησε στην έκδοση νέου διατάγματος, με πρόνοιες που αφορούν  τις υπεραγορές και τα φαρμακεία. 

Συγκεκριμένα, με βάση τις πρόνοιες του νέου διατάγματος,  από τις 06:00 πμ αύριο Σάββατο 21 Μαρτίου θα ισχύουν τα ακόλουθα:

 -Φαρμακεία και Υπεραγορές να εξυπηρετούν από την έναρξη της λειτουργίας τους και μέχρι τις 10:00 το πρωί αποκλειστικά και μόνο πρόσωπα 

 - τα οποία εμπίπτουν στις κατηγορίες των ευπαθών ομάδων όπως αυτές έχουν καθοριστεί από το Υπουργείο Υγείας 

 - εξήντα ετών και άνω 

 - με αναπηρίες 

Το διάταγμα δίνει, παράλληλα, τη δυνατότητα σε όσες επιχειρήσεις δεν έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους να επεκτείνουν το ωράριό τους, ώστε να μην παρατηρείται συνωστισμός και συναθροίσεις πολλών προσώπων. 

Νοείται ότι δεν παραβιάζονται τα δικαιώματα των εργαζομένων και τηρείται η πρόνοια που επιτρέπει την παρουσία, στον ίδιο χώρο, ανά πάσα στιγμή, αριθμό ατόμων, περιλαμβανομένων των εργαζομένων, που δεν υπερβαίνει το ένα άτομο ανά οκτώ τετραγωνικά μέτρα. 

Οι ίδιες οι υπεραγορές, στο πλαίσιο της κοινωνικής τους ευθύνης, ήδη ανταποκρίνονται, σύμφωνα με τον Εκτελεστικό Γραμματέα του Συνδέσμου τους. 

Σε τηλεφωνική του παρέμβαση στην ενημερωτική εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» ο κ.Ανδρέας Χ’’Αδάμου σημείωσε ότι ήδη « κάποια καταστήματα, κάποιες υπεραγορές, έχουν κατά κάποιο τρόπο προσαρμόσει κάποια ωράρια, ή με κάποιους άλλους τρόπους την προσφορά προς αυτές τις ευάλωτες ομάδες». 

Ο Σύνδεσμος καλεί, εξάλλου, τους καταναλωτές να παίρνουν τα δικά τους μέτρα προστασίας, να τηρούν αποστάσεις μεταξύ τους, να κάνουν συνετές αγορές και να έρχονται προετοιμασμένοι για τα ψώνια τους ώστε να μην μένουν πολλή ώρα στις υπεραγορές.