Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Λύκειο Κύκκου Α΄ η πρώτη δοκιμαστική διδασκαλία εξ αποστάσεως σε πραγματικό χρόνο, σε τάξη της τρίτης Λυκείου.
Στις εγκαταστάσεις του σχολείου βρέθηκε ο Υπουργός Παιδείας, Πρόδρομος Προδρόμου, ο οποίος παρακολούθησε το διαδικτυακό μάθημα και είδε από κοντά τις ανάγκες και πώς ακριβώς εφαρμόζεται η διαδικασία.
Όπως δήλωσε μάλιστα χαρακτηριστικά ο κ. Προδρόμου, «το είδαμε σήμερα ότι είναι δυνατόν, αλλά και πως αυτό μπορεί να γίνει σε μια δοκιμαστική διδασκαλία σε πραγματικό χρόνο».
Σε πρώτη φάση τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται σε μαθητές της τρίτης Λυκείου σε όλα τα σχολεία, ενώ στη συνέχεια αντίστοιχα διαδικτυακά μαθήματα θα πραγματοποιηθούν και στις υπόλοιπες βαθμίδες.
Αιτιολογώντας την απόφαση αυτή, ο Υπουργός Παιδείας σημείωσε ότι «ξεκινάμε από την τρίτη Λυκείου για λόγους αυτονόητους, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών αλλά και των τελικών εξετάσεων για τους τελειόφοιτους»
Την αναγκαιότητα να δοθεί περισσότερο βάρος στους μαθητές της τρίτης Λυκείου τόνισε και ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Κώστας Χατζησάββας, ο οποίος ανέφερε πως «θα πρέπει να επικεντρωθούμε όλοι πρωτίστως στους μαθητές της τρίτης Λυκείου, οι οποίοι αγωνιούν ακόμη περισσότερο λόγω των παγκύπριων εξετάσεων »
Τα διαδικτυακά μαθήματα θα βιντεοσκοπούνται και θα ανεβαίνουν στις πλατφόρμες των σχολικών μονάδων, μαζί με το υπόλοιπο υποστηρικτικό υλικό, για να μπορούν οι μαθητές να μελετήσουν και σε άλλες ώρες της μέρας.
Ο Υπουργός Παιδείας ανέφερε ότι αντιλαμβάνονται πως μπορεί να υπάρχουν μαθητές οι οποίοι να δυσκολεύονται να έχουν πρόσβαση στα εξ αποστάσεως μαθήματα, για διάφορους λόγους, και συμπλήρωσε ότι γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την ομαλότερη διεξαγωγή των μαθημάτων.
Εξάλλου, σε δηλώσεις στην εκπομπή του ΑΝΤ1 Μέρα Μεσημέρι, ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔ Φίλιος Φυλακτού, ανέφερε ότι τα διαδικτυακά μαθήματα δεν θα είναι εύκολο να γίνονται για τις τάξεις του δημοτικού και για το νηπιαγωγείο, συμπληρώνοντας ότι θα συνεχίσει να αναρτάται υποστηρικτικό υλικό, καθώς και κάποιες εκπομπές στην τηλεόραση που θα απασχολούν τα παιδιά των μικρότερων ηλικιών.
«Μην νομίζουμε ότι τώρα στο δημοτικό θα ξεκινήσουν διαδικτυακά μαθήματα, θα ξεκινήσει αυτό που άρχισε να γίνεται, να αναρτάται υλικό στις ιστοσελίδες των σχολείων, μέσα από την επικοινωνία να δώσουν και μερικές συμβολές στα παιδία» , δήλωσε χαρακτηριστικά.
Την ορθότητα της απόφασης για τηλεκπαίδευση εξέφρασε και το θεσμικό όργανο των μαθητών, η ΠΣΕΜ, μέσω ανακοίνωσης της, ενώ τόνισε ότι η διδακτέα ύλη ειδικά για τους τελειόφοιτους που θα παρακαθίσουν στις παγκύπριες εξετάσεις θα πρέπει να αναθεωρηθεί και να μειωθεί.