Η απόφαση παρόλα που θέλει τους εκπαιδευτικούς να παρουσιάζονται κανονικά στις σχολικές μονάδες, έφερε την έντονη αντίδραση των εκπαιδευτικών οργανώσεων ΟΕΛΜΕΚ και ΠΟΕΔ.
Σε τηλεφωνική του παρέμβαση στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, ο κ. Προδρόμου, ερωτηθείς στο τι μέλλει γενέσθαι σε περίπτωση κατά την οποία οι εκπαιδευτικοί απέχουν των εργασιών τους την προσεχή Δευτέρα, απάντησε πως «δεν υφίσταται τέτοιο πρόβλημα».
Πιο συγκεκριμένα ο κ. Προδρόμου επεσήμανε πως οι εκπαιδευτικοί στο σύνολο τους θα παρουσιαστούν στις σχολικές τους μονάδες και ακολούθως «όσοι εκπαιδευτικοί ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες από άποψη υγείας αμέσως θα απαλλαγούν, ως επίσης όσοι εκπαιδευτικοί είναι γονείς και έχουν πρόβλημα με τη φύλαξη των παιδιών τους στο σπίτι».
Αναφορικά με την σκοπιμότητα της παρουσίας των εκπαιδευτικών στον σχολικό χώρο, ο Υπουργός επεσήμανε πως «θα πρέπει να οργανωθούν με τις διευθύνσεις των σχολείων οι ειδικότητες, να καταγραφούν οι δυνατότητες και οι ανάγκες. Μιλάμε για μια διαδικασία που θα διαρκέσει για περιορισμένο χρόνο».
Ξεκαθάρισε παράλληλα πως δεν αντιλαμβάνεται για ποιο λόγο υπάρχουν οι αντιδράσεις εκ μέρους των εκπαιδευτικών οργανώσεων, καθότι «κανείς δεν είπε ότι οι εκπαιδευτικοί θα είναι στα σχολεία καθημερινά σε όλο το ωράριο που προβλέπεται χωρίς λόγο».