Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε χθες ότι «έχοντας υπόψιν την εξελισσόμενη κατάσταση στην Ευρώπη με τον COVID19, και σε συμφωνία με τον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη, αποφάσισα να αναβάλω το ταξίδι μου στην Αθήνα αύριο. Θα επικεντρωθώ στην προώθηση των ευρωπαϊκών προσπαθειών συντονισμού που ανακοινώθηκαν χθες».
Η Πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν, ανακοίνωσε ότι αναβάλλει το προγραμματισμένο για την Πέμπτη 12 Μαρτίου ταξίδι της στην Ελλάδα.