Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Οι υγειονομικές αρχές της Βολιβίας επιβεβαίωσαν τα πρώτα δύο κρούσματα του κορωνοϊού, γνωστοποίησε κατά τη διάρκεια διαγγέλματός του προς τους πολίτες ο υπουργός Υγείας της μεταβατικής κυβέρνησης, ο Ανίμπαλ Κρους.

Εξάλλου, τη μεγαλύτερη ημερήσια αύξηση κρουσμάτων κορωνοϊού καταγράφηκε χθες Τρίτη στην Ιαπωνία με 59 κρούσματα, ανακοίνωσαν οι υγειονομικές υπηρεσίες της χώρας.

 

Το σύνολο των ανθρώπων που έχουν μολυνθεί στη χώρα αυξήθηκε έτσι σε 1.278,  συμπεριλαμβανομένων 696 επιβαινόντων στο κρουαζιερόπλοιο Diamond Princess, που παραμένει σε καραντίνα στη Γιοκοχάμα, και 14 ανθρώπων που επέστρεψαν με πτήσεις τσάρτερ από την Κίνα, σύμφωνα με τα δεδομένα που μετέδωσε το NHK.  

 

Ο απολογισμός των θυμάτων της επιδημίας ανέρχεται μέχρι σήμερα στην Ιαπωνία σε 19 νεκρούς, ανάμεσά τους επτά που επέβαιναν στο κρουαζιερόπλοιο, ανέφερε η ιαπωνική δημόσια τηλεόραση.

 

Παράλληλα, οι υγειονομικές αρχές της Νότιας Κορέας κατέγραψαν 242 νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα του κορωνοϊού στη χώρα το περασμένο εικοσιτετράωρο, γεγονός που αυξάνει το σύνολο των ανθρώπων που έχουν μολυνθεί στη χώρα σε 7.755, αναφέρει ανακοίνωση των Κορεατικών Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (KCDC) που δημοσιοποιήθηκε σήμερα, μία ημέρα μετά την υποχώρηση του αριθμού των νέων κρουσμάτων στο χαμηλότερο επίπεδο του τελευταίου 11ημέρου.

 

Χθες υπέκυψαν άλλοι έξι άνθρωποι στη Νότια Κορέα, με τον απολογισμό της ασθένειας COVID-19 να ανέρχεται πλέον σε 60.

 

Στην Κίνα συνολικά 24 νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα καταγράφηκαν ως τα μεσάνυχτα χθες Τρίτη στην ηπειρωτική Κίνα, ανακοίνωσε η Εθνική Επιτροπή Υγείας, αριθμός σχετικά αυξημένος από τα 19 που εντοπίστηκαν τη Δευτέρα.

 

Με τα νέα κρούσματα, ο συνολικός αριθμός των ανθρώπων που έχουν προσβληθεί από τον SARS-CoV-2 στην ηπειρωτική Κίνα ανήλθε σε 80.778 από τον Δεκέμβριο.

46 νέα κρούσματα στο Βέλγιο 

Στις 10 Μαρτίου, το δίκτυο των εθνικών εργαστηρίων αναφοράς εξέτασε 639 δείγματα, εκ των οποίων 47 δείγματα ήταν θετικά στον ιό Covid-19 (29 στη Φλάνδρα, 7 στις Βρυξέλλες, 11 στη Βαλλονία), ανακοίνωσε σήμερα το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Υγείας του Βελγίου. Από την έναρξη της επιδημίας, ο συνολικός αριθμός λοιμώξεων στο Βέλγιο ανέρχεται σήμερα σε 314.

Το Υπουργείο αναφέρει «για μια ακόμη φορά, παρατηρούμε αύξηση του αριθμού των νέων περιπτώσεων. Στα νοσοκομεία μας βλέπουμε όλο και περισσότερα άτομα με λοιμώξεις του κατώτερου αναπνευστικού συστήματος. Αυτό μπορεί να υποδηλώνει την έναρξη μιας πραγματικής επιδημίας στη χώρα μας».

Καλεί δε τον πληθυσμό να προστατευθεί και να προστατεύσει ο ένας από τον άλλο από τον COVID-19. 

«Μαζί, μπορούμε να επιβραδύνουμε την εξάπλωση του ιού. Αυτό θα απελευθερώσει νοσοκομειακές κλίνες και για να φροντίσουμε όσους το χρειάζονται πραγματικά και θα βοηθήσει τα νοσοκομεία, τους γιατρούς και τους νοσηλευτές. Μαζί, πρέπει να προστατέψουμε τους συμπολίτες μας με κακή υγεία, χρόνιες ασθένειες ή ηλικίες», αναφέρει το Υπουργείο.