Υποτονικά και χωρίς να σημειωθούν τα όποια επεισόδια κύλισε η πρωινή εκδήλωση διαμαρτυρίας από τ/κ στο οδόφραγμα της οδού Λήδρας.
Οι διαμαρτυρόμενοι, στην πλειοψηφία τους μέλη της συντεχνίας Τουρκοκυπρίων δασκάλων, μπήκαν στη νεκρή ζώνη κρατώντας κόκκινα γαρύφαλλα και ζήτησαν από τα μέλη της Ειρηνευτικής Δύναμης των Ηνωμένων Εθνών να τους επιτραπεί η διέλευση μέχρι και τα κιγκλιδώματα προκειμένου να δώσουν τα λουλούδια σε Ελληνοκύπριους στις ελεύθερες περιοχές.
Μέτα δε την αρνητική απάντηση της ΟΥΝΦΙΚΥΠ οι διαμαρτυρόμενοι απόθεσαν τα γαρύφαλλα στα πόδια των μελών της ειρηνευτικής δύναμης και αποχώρησαν χωρίς να δημιουργήσουν οποιοδήποτε πρόβλημα.
Σύμφωνα με τ/κ δημοσιεύματα, οι ψευδοβουλευτές Οζντεμίρ Μπερόβα και Αρμαγάν Τζαντάν που συμμετέχουν στις συναντήσεις της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης (ΚΣΣΕ) έστειλαν επιστολή στον Πρόεδρό της Συνέλευσης Χέντρικ Ντάεμς καταγγέλοντας την κυπριακή Δημοκρατία για το μονομερές, όπως αναφέρουν, κλείσιμο των οδοφραγμάτων.
*Φωτογραφίες mattpress![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()