Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1, η απόφαση θα αφορά το οδόφραγμα Αστρομερίτη, ενώ η αναστολή της λειτουργίας των σημείων διέλευσης σε Λεύκα, Δερύνεια και Λήδρας θα επεκταθεί για άλλη μια εβδομάδα.
Το πρωί συνήλθε η αρμόδια υπουργική επιτροπή η οποία αξιολόγησε την κατάσταση και τα δεδομένα που προκύπτουν καθημερινά σε ότι αφορά την προσπάθεια αντιμετώπισης της εξάπλωσης του κορονοϊού.
Σε τηλεφωνική του επικοινωνία ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Κυριάκος Κούσιος ανέφερε ότι «Το θέμα θα απασχολήσει το ΥΣ αύριο θα ακουστούν οι απόψεις της διυπουργικής επιτροπής πως αξιολογεί την κατάσταση και θα ληφθούν οι ανάλογές αποφάσεις».
Την ίδια ώρα το θέμα εξακολουθεί να προκαλεί πολιτικές διαμάχες.
Για μέτρο το οποίο έχει προκαλέσει σύγκρουση με τα Ηνωμένα Έθνη και δημιούργησε τεράστια κοινωνική αναστάτωση και προβλήματα σε όλους όσους υποστηρίζουν τν λύση του κυπριακού στις δυο κοινότητες, μίλησε ο γενικός γραμματέας του ΑΚΕΛ Άντρος Κυπριανού.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ Άντρος Κυπριανού ανέφερε ότι «είναι κατά την άποψη μου πολύ αστείο το επιχείρημα ότι δεν βρίσκαμε 20 άτομα να βάλουμε στα οδοφράγματα να ελέγχουν την θερμοκρασία των ανθρώπων. Βρήκαμε ανθρώπους να στείλουμε στην Ελλάδα, νομίζω ότι θα μπορούσαμε να βρούμε και για τα οδοφράγματα εδώ στην Κύπρο».
Ενώ το ΔΗΚΟ καλεί την κυβέρνηση να προχωρήσει σε καταγγελία στον γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, των προπηλακισμών που υπέστησαν σήμερα μέλη της ειρηνευτικής δύναμης στο οδόφραγμα της οδού Λήδρας από μέλη της ψευδοαστυνομίας.
Την συνέχιση της αναστολής λειτουργίας των τεσσάρων οδοφραγμάτων εισηγείται η Συμμαχία Πολιτών, η οποία μάλιστα ζητά από την κυβέρνηση να μην υποκύψει στις περί του αντιθέτου πιέσεις που τις ασκούνται.
Για προσπάθεια πολιτικής εκμετάλλευσης του θέματος κάνει λόγο το Κίνημα Οικολόγων.