Συναγερμός τέθηκε σε στρατόπεδο της Αθαλάσσας για ύποπτο κρούσμα κορωνοϊού, όταν ένας στρατιώτης ο οποίος επέστρεψε από την άδεια του, ανέφερε πως είχε ταξιδέψει πρόσφατα στη Ελλάδα και πέρασε και από την Πάτρα.
Άμεσα, ο στρατιώτης διακομίσθηκε σε δωμάτιο απομόνωσης στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας και πέρασε από εξετάσεις.
Όπως πληροφορηθήκαμε από το Υπ. Υγείας, τα αποτελέσματα θα γνωστοποιηθούν αύριο, Δευτέρα, εντός της ημέρας.
Την ίδια ώρα, ολόκληρο το στρατόπεδο τέθηκε σε καραντίνα μέχρι και αύριο όπου θα γνωστοποιηθούν τα αποτελέσματα των εξετάσεων, ενώ κανείς εκ των οπλιτών δεν θα πάρει άδεια εξόδου μέχρι να διαφανεί ότι το ύποπτο περιστατικό είναι αρνητικό στον κορωνοϊο.