Άφησαν κατά μέρος τις διαφωνίες και συμφώνησαν για νέα εκεχειρία στο Ιντλίμπ οι ηγέτες Ρωσίας και Τουρκίας, σε μια συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Μόσχα και που διήρκησε σχεδόν 6 ώρες.
Συμφωνήθηκε λοιπόν, πρώτον η εκεχειρία, που θα τεθεί σε ισχύ τα μεσάνυχτα απόψε και θα ισχύσει στην ζώνη αποκλιμάκωσης του Ιντλίμπ.
Δεύτερον θα δημιουργηθεί μια ζώνη ασφαλείας βάθους 6 χιλιομέτρων στον βορρά και 6 προς τον νότο από τον αυτοκινητόδρομο M4, με τις λεπτομέρειες σε σχέση με το καθεστώς του να αποφασίζονται σε 7 ημέρες από υπουργούς των 2 κυβερνήσεων. Τρίτον, στις 15 Μαρτίου θα αρχίσουν κοινές ρωσοτουρκικές περιπολίες στον εν λόγω αυτοκινητόδρομο.
Ο Ρώσος Πρόεδρος χαρακτήρισε τη συνάντηση πολύ δύσκολη αλλά εποικοδομητική και έσπευσε να διευκρινίσει ότι παρά τις μεγάλες διαφορές κατόρθωσαν όπως κάνουν πάντα να βρουν κοινό έδαφος, κάτι που θα συνεχίσουν να πράττουν και στο μέλλον. Επέρριψε πάντως χωρίς να μασά τα λόγια του την Τουρκία στο γεγονός ότι δεν εξουδετέρωσε τζιχαντιστικές ομάδες στο Ιντλίμπ, όπως δεσμεύτηκε να πράξει.
Ο Ταγίπ Ερντογάν από την άλλη, αφού κατηγόρησε για την κλιμάκωση της έντασης στο Ιντλίμπ την συριακή κυβέρνηση, διευκρίνισε ότι θα απαντήσει σε οποιαδήποτε επίθεση δεχθούν τα στρατεύματά του στην Συρία. Στόχος είπε, είναι η αποτροπή νέας ανθρωπιστικής κρίσης που δημιουργεί νέα προσφυγικά κύματα προς την Τουρκία. Θα δούμε τώρα, αν αλλάξει πάντως ο χειρισμός του αναφορικά με τον Έβρο, όπου με την πρόφαση της κλιμάκωσης της έντασης στο Ιντλίμπ, έστειλε δεκάδες χιλιάδες μετανάστες.
Κλείνοντας να αναφέρουμε ότι η κατάληξη σε συμφωνία ήταν κάτι που αναμέναμε καθώς καμία εκ των 2 κυβερνήσεων δεν ήθελε να θυσιάσει στο βάλτο της Συρίας τις αμοιβαία επωφελείς τους σχέσεις και την προοπτική αυτές, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα, οικονομικό, εμπορικό και εσχάτως εξοπλιστικό, να επεκταθούν περαιτέρω.