Η φοιτήτρια Ζανέττα Ιωσηφάκη, περιγράφει στον ΑΝΤ1 τη νέα πραγματικότητα της πόλης.
«Είναι λες και δεν έχει κανένα στην πόλη. Η πόλη είναι χαοτική. Τα καφέ μπαρ κλειστά, τα γραφεία άδεια, ο κόσμος με μάσκες, αστυνομία και περιπολικά γύρω από την πόλη, όλοι οι στρατιώτες με μάσκες».
Ο φόβος έχει φωλιάσει στις ψυχές των πολιτών και ο τρόμος έχει κυριαρχήσει. Στις υπεραγορές τα ράφια έχουν αδειάσει. Εικόνες που θυμίζουν περίοδο πολέμου.
«Δεν υπάρχουν μάσκες. Έραψα μόνη μου. Στις υπεραγορές μαλλώνουν φια λίγο ψωμί και γάλα».
Η ίδια, αφού ενημερώθηκε ότι το Πανεπιστήμιο θα παραμείνει κλειστό μέχρι νεωτέρας, επιστρέφει άρον άρον αύριο στην Κύπρο. Ωστόσο ακόμη δεν κατάφερε να βρει τον τρόπο με τον οποίο θα μεταβεί στο αεροδρόμιο, καθώς οι διαδρομές των λεωφορείων και των τρένων ακυρώνονται, ενώ τα ταξί δεν δέχονται επιβάτες λόγω φόβου.
Κραυγή απόγνωσης και από την μητέρα της φοιτήτριας.
«Αυτό που της είπα, είναι πιάσε ένα ταξί και έλα. Αλλά ούτε τούτο είναι εύκολο πια. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με το Υπ. Υγείας και Παιδείας. Δεν είχε κανένας κάτι να μου πει. Δεν βρίσκω άκρη πουθενά. Πόσο ασφαλές είναι να έρθει το μωρό μου σπίτι»;
Καλύτερη κατάσταση σε σχέση με το Μιλάνο, επικρατεί στην Πεσκάρα, όπου ζει ο διεθνής Κύπριος ποδοσφαιριστής Γρηγόρης Κάστανος.
«Δεν είχαμε κρούσμα εδώ αλλά η πόλη ανησυχεί. Υπάρχουν άνθρωποι που κυκλοφορούν με μάσκα, αντισηπτικά και ελπίζουμε να μην έρθει εδώ ο ιός. Εμείς συνεχίζουμε κανονικά το πρόγραμμα και περιμένουμε νέα από την ομοσπονδία για να δούμε τι θα κάνουμε».
Στο μεταξύ αύριο επιστρέφουν και οι 12 μαθητές Τεχνικών Σχολών που βρίσκονταν στο Μιλάνο για συμμετοχή στο Erasmuς+ και οι οποίοι με την άφιξή τους στην Κύπρο θα υποβληθούν στον απαραίτητο έλεγχο.