Η συντριπτική πλειονότητα των θανάτων καταγράφηκε στην επαρχία Χουμπέι που αποτελεί το επίκεντρο της επιδημίας. Ενώ δέυτερος θάνατος καταγράφηκε και στην αυτόνομη περιοχή του Χονγκ Κογκ.
Την ίδια ώρα καταγράφηκαν 1.749 νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα του COVID-19 στην κινεζική επικράτεια, με το σύνολο των ανθρώπων που μολύνθηκαν να ξεπερνά τις 74 χιλιάδες.
Αισιοδοξία προκαλεί το γεγονός ότι ο αριθμός των νέων επιβεβαιωμένων κρουσμάτων είναι ο χαμηλότερος που έχει καταγραφεί από την 29η Ιανουαρίου.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι πέραν της Χουμπέι, ο αριθμός των κρουσμάτων ήταν σημαντικά μειωμένος για 15η συνεχόμενη ημέρα.
Παραθυράκι αισιοδοξίας ανοίγει επίσης το γεγονός ότι ο αριθμός των ανθρώπων που έλαβαν χθες εξιτήριο από τα νοσοκομεία ξεπέρασε για πρώτη φορά αυτόν των νέων επιβεβαιωμένων κρουσμάτων.
Συγκεκριμένα 1824 άνθρωποι που επιμολύνθηκαν από τον κορωνοϊό έλαβαν χθες εξιτήριο ενώ τα νέα κρούσματα ήταν 1749.
Στον υπόλοιπο κόσμο έχουν καταγραφεί περίπου 900 κρούσματα και 5 θάνατοι σε περίπου τριάντα χώρες και περιοχές.
Άρχισαν να αποβιβάζονται οι επιβάτες από το κρουαζιερόπλοιο του τρόμου
Μετά από 14 ημέρες καραντίνας και την επιβεβαίωση 542 κρουσμάτων εν πλω, οι επιβάτες του Diamond Princess άρχισαν σήμερα να αποβιβάζονται στη Γιοκοχάμα.
Συγκεκριμένα περίπου 500 επιβάτες που δεν έχουν συμπτώματα, οι εξετάσεις των οποίων ήταν αρνητικές και δεν είχαν επαφή με φορείς του COVID-19 άρχισαν να αποβιβάζονται από το κρουαζιερόπλοιο.
Η διαδικασία αποβίβασης των υπολοίπων επιβατών αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί την Παρασκευή.
Όσοι επιβάτες έχουν μολυνθεί θα διακομιστούν σε νοσοκομεία, σύμφωνα με το ιαπωνικό υπουργό Υγείας. Το πλήρωμα θα τεθεί εκ νέου σε καραντίνα αφού έχει αποβιβαστεί ο τελευταίος επιβάτης.
Το Diamond Princess έγινε η μεγαλύτερη εστία του νέου κορωνοϊού εκτός ηπειρωτικής Κίνας: τα επιβεβαιωμένα κρούσματα ανέρχονταν σε τουλάχιστον 542 χθες, με την Ιαπωνία να δέχεται επικρίσεις για τον τόπο που χειρίστηκε την καραντίνα.