Όπως δήλωσε ο Αυγουστίνος Ποταμίτης, δεν γνωρίζει ποιος χειρίζεται τι αυτή τη στιγμή, αλλά υπάρχει μια καθυστέρηση στην πληρωμή τιμολογίων τα οποία εκκρεμούν από τον Νοέμβριο, ίσως και παλαιότερα.
«Οι ασθενείς όσο περνά από το χέρι μας δεν πρόκειται να μείνουν ούτε χωρίς φάρμακα, ούτε χωρίς αναλώσιμα».
Το ποσό των τιμολογίων που εκκρεμεί σύμφωνα με τον κ. Ποταμίτη, Πρόεδρο του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Εταιρειών κυμαίνεται μεταξύ 1.200.000 - 1.500.000.
«Στα φάρμακα η κατάσταση δεν είναι τόσο άσχημα, είναι αρκετά καλή θα έλεγα, αλλά εκεί που υπάρχει πρόβλημα είναι στα αναλώσιμα ».
Από την πλευρά του ο Εκπρόσωπος Τύπου ΟΚΥΠΥ δήλωσε ότι τα τιμολόγια στα οποία υπάρχει η καθυστέρηση ειναι Οκτώβριο μέχρι Δεκέμβριο, όπου δεν ήταν ο ΟΚΥΠΥ. Όσα τιμολόγια έχουν παραδοθεί στον ΟΚΥΠΥ έχουν περάσει στο λογισμικό σύστημα και από σήμερα έχει ξεκινήσει η πληρωμή τους.
Δείτε όλα όσα δήλωσε ο κ. Χαριλάου στο Μέρα Μεσημέρι: