Πυκνός καπνός και στάχτη πετάχτηκαν μέσα από τον κρατήρα του ηφαιστείου, προκαλώντας νέο «πονοκέφαλο» στους κατοίκους της πόλης Καγκοσίμα, η οποία βρίσκεται σε κοντινή απόσταση.
Η προηγούμενη μεγάλη έκρηξη είχε σημειωθεί στα τέλη Ιουλίου, γεμίζοντας τους δρόμους και τις αυλές των σπιτιών με στάχτη και δημιουργώντας πρόσκαιρα προβλήματα στο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο της πόλης.
Η μεγαλύτερη έκρηξη του Σακουρατζίμα, μέσα στον 20ο αιώνα, σημειώθηκε στις 11 Ιανουαρίου 1914. Τότε, 35 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους.