Ο μικρός Αντώνης παρουσιάζει συνεχώς βελτίωση. «Η θεραπεία γίνεται μια φορά, είναι εφάπαξ. Οι γιατροί έχουν πει ότι η βελτίωση παρουσιάζεται μετά τον 3ο μήνα, και η έντονη βελτίωση θα γίνει τα πρώτα δύο χρόνια. Από εκεί και πέρα θα γίνεται και εφ' όρου ζωής βελτίωση του Αντώνη».
Σχετικά με το ποσό που έχει μαζευτεί για τη θεραπεία του μικρού Αντώνη, η μητέρα του ανέφερε: «Με βάση τον νόμο, εγώ ως εξουσιοδοτημένο πρόσωπο το οποίο είχα την άδεια για τη διενέργεια του εράνου, να καταθέσω έσοδα, έξοδα, αποδεικτικά στο Υπουργείο Εσωτερικών, πράγμα το οποίο έγινε την προηγούμενη Τετάρτη. Με βάση τον νόμο το υπόλοιπο που μένει από τη θεραπεία, επιστρέφει στο κράτος. Αυτό που έχουμε ζητήσει, προς ολοκλήρωση της θεραπείας του Αντώνη, τα χρήματα να παραμείνουν στο όνομα του, και είμαστε στη διάθεση του Υπουργείου, για πλήρη έλεγχο και πλήρη διαφάνεια της διαδικασίας.
Δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να καταχραστούμε τα λεφτά του οποιουδήποτε ανθρώπου, των πολιτών που έχουν προσφέρει από το υστέρημά τους. Ας επιστραφούν τα λεφτά στο κράτος όταν γίνει καλά το παιδί μας».
Δείτε όλα όσα ανέφερε η κ. Χαρά Αντρέου, στον Νικήτα Κυριάκου και την εκπομπή Μέρα Μεσημέρι: