Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στις οκτώ ακριβώς σήμανε η επίσημη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς για τα Γυμνάσια, Λύκεια και Τεχνικές σχολές, σε όλη την ελεύθερη Κύπρο. Εξήντα και πλέον χιλιάδες μαθητές, αριθμός αισθητά μικρότερος σε σχέση με πέρσι, αποχαιρέτησαν το καλοκαίρι και πήραν θέσεις στα θρανία.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε παραλαβή βιβλίων και μία πρώτη γνωριμία μεταξύ καθηγητών και μαθητών με το Υπουργείο Παιδείας να δηλώνει ικανοποιημένο από την πρώτη ημέρα και το συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών, διά του προέδρου της ΟΕΛΜΕΚ, Δημήτρη Ταλαδιώρου να επιμένει στις καταγγελίες για υποστελέχωση.

Τη φετινή χρονιά είναι αυξημένες οι αφυπηρετήσεις, με συνολικά 200 εκπαιδευτικούς να έχουν ήδη βγει στη σύνταξη. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι φέτος είναι μικρότερος και ο αριθμός των εργοταξίων που λειτουργούν στα σχολεία.

Χτύπησε το πρώτο κουδούνι σήμερα για τους μαθητές των Γυμνασίων, Λυκείων και Τεχνικών σχολών, σε ολόκληρη την ελεύθερη Κύπρο.

Μέχρι στιγμής, η πρώτη μέρα κυλά ομαλά, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. 

Στους μαθητές επικρατούσαν ανάμεικτα συναισθήματα. Άλλοι δήλωναν ότι πεθύμησαν το σχολείο και ειδικότερα τους συμμαθητές τους, ενώ υπήρξαν και αυτοί που ήταν εμφανώς δυσαρεστημένοι.

Η ανταπόκριση της Μαρίνας Χατζηκώστα στο μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤΕΝΝΑ: