Οι συγγενείς 68χρονου που απεβίωσε ενώ νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο, κατάγγειλαν το γεγονός και ζήτησαν έρευνα για ενδεχόμενη ιατρική αμέλεια και λάθη που οδήγησαν στο μοιραίο.
Σύμφωνα με την καταγγελία συγγενών του 68χρονου, υποβλήθηκε στις 17 Ιανουαρίου σε επέμβαση καθετηριασμού στο νοσηλευτήριο και λίγες μέρες μετά πήρε εξιτήριο, επιστρέφοντας στο σπίτι του. Στις 24 Ιανουαρίου όμως, σύμφωνα με την καταγγελία, ο 68χρονος μεταφέρθηκε εκ νέου στο Νοσοκομείο όπου και κρατήθηκε για νοσηλεία λόγω έντονων ενοχλήσεων που είχε μετά την επέμβαση.
Ο ασθενής απεβίωσε χθες βράδυ και οι οικείοι του προέβησαν σε σχετική καταγγελία στην Αστυνομία, ζητώντας έρευνα, για τυχόν ιατρική αμέλεια, εκτιμώντας ότι ο θάνατος του λίγες μέρες μετά την επέμβαση δημιουργεί υπόνοιες για λάθη και κακούς χειρισμούς.
Για την καταγγελία έχει ήδη ενημερωθεί το Υπουργείο Υγείας, το οποίο από την πλευρά του αναμένεται ν' αρχίσει τις δέουσες έρευνες που γίνονται σε παρόμοιες περιπτώσεις.