"Εχουμε το πρώτο ύποπτο κρούσμα του νέου κορονοϊού εδώ" στο Τορόντο, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου η Εϊλίν ντε Βίλα, επικεφαλής της υγειονομικής αρχής της μητρόπολης του Οντάριο.
Ο ασθενής, ένας άνδρας στην ηλικία των 50 ετών, διέμεινε στην κινεζική πόλη Ουχάν, όπου πρωτοεμφανίστηκε αυτός ο νέος ιός τον Δεκέμβριο. Επέστρεψε στον Καναδά στις 22 Ιανουαρίου και νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο Σάνιμπρουκ στο Τορόντο την επόμενη μέρα, δήλωσε η Μπάρμαρα Γέϊφ, αξιωματούχος στον τομέα υγείας της επαρχίας του Οντάριο. Ο άνδρας τέθηκε σε απομόνωση.
Δείγματα θα σταλούν σε ένα εργαστήριο στο Ουίνιπεγκ για να διαπιστωθεί εάν πρόκειται για τον κινεζικό κορονοϊό, ανέφεραν οι αρχές.