Το θέμα απασχολεί τις τελευταίες ημέρες τον τ/κ Τύπο και σήμερα η Χαλκίν Σεσί έχει πρωτοσέλιδο τη γραπτή ανακοίνωση του συνδέσμου «ηρώων και μαρτύρων», ο οποίος ζητεί να ανοίξουν πλέον και οι 44 τάφοι που βρίσκονται στον κήπο του Τεκκέ και να διακριβωθεί πόσοι είναι θαμμένοι και η ταυτότητά τους.
«Μας κρύβετε την αλήθεια εδώ και χρόνια. Αυτό που έγινε είναι μια μεγάλη ασέβεια. Γι αυτά τα τραύματα ποιος θα λογοδοτήσει;» . Ο σύνδεσμος ζητεί επίσης από τους κ. Ακιντζί, Τατάρ και Οζερσάι εκτός από τον κήπο του Τεκκέ, να ανοιχθούν όλα τα «ηρώα» όπου έχουν θαφτεί Τ/κ που σκοτώθηκαν το 1974 ή και πριν.
Αναρωτιέται αν στους τάφους που οι συγγενείς πηγαίνουν βρίσκονται πράγματι θαμμένοι οι δικοί τους νεκροί ή αυτοί οι τάφοι είναι στην πραγματικότητα άδειοι. Δεν ξέρουμε ποιους να εμπιστευτούμε και ποιους να πιστέψουμε πια, αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.