Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δεν θα υπάρχει ποδόσφαιρο τουλάχιστον για το Σαββατοκύριακο ύστερα από την απόφαση των Διαιτητών για αποχή ως αντίδραση για την τοποθέτηση βόμβας στο αυτοκίνητο του διαιτητή Αντρέα Κωνσταντίνου, στη Λάρνακα.

Πρόκειται για ένα από τους νέους και εξελίξιμους διαιτητές, μάλιστα πρόσφατα έχει προαχθεί και στην πρώτη κατηγορία. Δεν έχει φθαρεί μέσα από την τριβή με τον χώρο, ούτε είναι από τους διαιτητές που έχουν απασχολήσει την κοινή γνώμη.

Είχε δεχτεί κριτική για ένα λάθος για ένα παιχνίδι πριν δύο αγωνιστικές. Ενώ ήταν διαιτητής σε ένα από τα παιχνίδια για τα οποία έχει έρθει κόκκινος φάκελος.

Σήμερα το μεσημέρι υπήρξε ανακοίνωση των διαιτητών η οποία καταδίκαζε την επίθεση ενώ εξέφραζε και την απαρέσκεια των διαιτητών για τις χθεσινο-βραδινές δηλώσεις του προέδρου της Δημοκρατίας, που είχε πει χαρακτηριστικά ότι «πρέπει να δούμε και τι θα γίνει με τις κόκκινες κάρτες ορισμένων διαιτητών γιατί υπάρχουν και μερικοί έντιμοι. Μαζί με μερικούς διεφθαρμένους παράγοντες μας κάνουν να δεχόμαστε κάθε τόσο κόκκινους φακέλους. Ήρθε η ώρα να καθαρίσει ο στάβλος του Αυγεία για να δούμε ξανά τον κόσμο να επιστρέφει στα στάδια χωρίς την αγωνία τι στοιχημάτισαν και ποιο θα είναι το αποτέλεσμα».

Λίγο αργότερα και αφού η αντίδραση αυτή δεν ήταν όπως φαίνεται ικανοποιητική για τους διαιτητές, διαβίβασαν ηλεκτρονικά στην ΚΟΠ την απόφαση τους για επ’ αόριστον αποχή.

Στη συνέχεια, η ΚΟΠ εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία ανέφερε «Η ΚΟΠ ανακοινώνει την αναβολή όλων των προγραμματισμένων από σήμερα αγώνων των Πρωταθλημάτων της, μετά από απόφαση των διαιτητών για αποχή».

Το απόγευμα υπήρξε σύσκεψη στο υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης ανάμεσα στον αρμόδιο υπουργό και τον πρόεδρο της ΚΟΠ για εξέταση της κατάστασης όπως έχει δημιουργηθεί.

Έγινε μάλιστα προσπάθεια να πεισθούν οι διαιτητές να αλλάξουν την απόφαση τους χωρίς όμως για την ώρα αυτό να φέρνει αποτέλεσμα.

Το σενάριο να έχουμε την Τετάρτη ποδόσφαιρο με την διεξαγωγή των αγώνων Κυπέλλου είναι πιο πιθανό από το να παραταθεί και άλλο η αποχή.