Χιλιάδες ανθρωποι στα μαύρα, εχουν κατακλύσει τους δρόμους για να θρηνήσουν τον ανώτατο αξιωματικό, ο οποίος ήταν ατύπως ο δεύτερος ισχυρότερος άνθρωπος στη χώρα. Και χθες εκατομμύρια ανθρωποι συγκεντρώθηκαν σε πολεις του Ιράν για να τιμήσουν τον Σουλειμανί, περιλαμβανομένου και του αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ, του ανώτατου ηγέτη της χώρας, που δάκρυζε πάνω από το φέρετρο. Τρομοκρατική οντότητα ανακήρυξαν στο μεταξύ τον στρατό των ΗΠΑ οι Ιρανοί βουλευτές με επείγον νομοσχέδιο.
Η ενταση στις σχέσεις Ουάσινγκτον Τεχεράνης παραμένει, με μια δήλωση του Αμερικανού Προέδρου να βάζει εκ νέου φωτιά, καθώς απείλησε ότι δεν θα διστάσει να πλήξει ακόμη και πολιτιστικά μνημεία της χώρας, που θεωρείται βάσει του διεθνούς δικαίου εγκλημα πολέμου. Ο αμερικανός υπουργός Αμυνας Μαρκ Εσπερ διαβεβαίωσε ωστόσο ότι ο στρατός των ΗΠΑ δεν έχει πρόθεση να παραβιάσει το διεθνές νομικό πλαίσιο που διέπει τις ένοπλες συρράξεις, επιχειρώντας να σώσει την κατάσταση. Την ιδια ωρα, αυτοσυγκράτηση ζητούν από το Ιράν ΟΗΕ, ΝΑΤΟ και Κομισιόν καθώς ολοι τρέμουν πιθανά αντίποινα για την εξόντωση Σουλειμανί.
Από την άλλη μετά από συνεδρίαση του συμβουλίου εθνικής ασφάλειας του Ιράν, ανακοινώθηκε ότι εξετάστηκαν 13 σενάρια εκδίκησης και ακόμη και το ηπιότερο, θα είναι ιστορικός εφιάλτης για τους Αμερικανούς.
Ο συνασπισμός που πολεμά το Ισλαμικό Κράτος, ανακοίνωσε χθες με επιστολή ότι προετοιμάζει την αποχώρησή του από το Ιράκ και ότι θα μετακινήσει τις δυνάμεις του το επόμενο διάστημα, μετά και την απόφαση του ιρακινού κοινοβουλίου που διέταξε την αποχώρηση τους.
Μάλιστα στην επιστολή αναφέρετο ότι στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την αποχώρηση, θα καταγράφετο αύξηση των μετακινήσεων με ελικόπτερα πάνω και γύρω από την Πράσινη Ζώνη κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Η Ουάσινγκτον όμως λίγο αργότερα διέψευσε την είδηση, με τον Αμερικανό ΥΠΑΜ να αναφέρει ότι δεν σκοπεύουν να φύγουν από το Ιράκ και δεν εχουν λάβει καμία τέτοια απόφαση. Μάλιστα δήλωσε αγνοια για την επιστολή και διαμήνυσε ότι η χώρα του παραμένει προσηλωμένη στην καταπολέμηση της ISIS στο Ιράκ. Αντιθετα όμως Οι γερμανικές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν την αποχώρηση μέρους των στρατιωτών τους και τη μεταφορά τους στην Ιορδανία και το Κουβέιτ εξαιτίας των εντάσεων στην περιοχή.
Κι ενώ η ενταση παραμένει, η κυβέρνηση Τραμπ εχει σύμφωνα με δημοσιεύματα, έχει ήδη αρχίσει να καταρτίζει τις κυρώσεις που θα επιβάλλει στη Βαγδάτη εξαιτίας της απόφασης του ιρακινού κοινοβουλίου με την οποία απαίτησε να αποχωρήσουν από τη χώρα όλα τα ξένα στρατεύματα.