Σε γραπτή ανακοίνωση του Δήμου αναφέρεται ότι «η παράταση δίνεται μέχρι την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020. Μετά την ημερομηνία αυτή θα επιβληθεί πρόσθετη επιβάρυνση 10% επί του οφειλόμενου ποσού, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία».
Πληρωμές για τα δημοτικά τέλη και φορολογίες θα γίνονται στο διαδίκτυο και στο ταμείο του Δήμου.
Ο Δήμος Αραδίππου καλεί τους δημότες του όπως εξοφλήσουν έγκαιρα τους λογαριασμούς τους, προς αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης.