Την κράτηση για οκτώ ημέρες και των δεκα-τριών υπόπτων, ηλικίας από τριάντα έως εξήντα-τεσσάρων ετών, οι οποίοι ήταν υπεύθυνοι για τη διαχείριση των οργανωμένων παραλιών του Δήμου Παραλιμνίου στον Πρωταρά, διέταξε το Επαρχιακό Δικαστήριο Αμμοχώστου.
Σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα για να διαπιστωθεί το ακριβές ποσό που δεν κατέληξε στα Δημοτικά Ταμεία, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πέραν του μισού εκατομμυρίου ευρώ.
Μόνο από τις επανεκτυπώσεις παλιών αποδείξεων, το ποσό που ελλείπει μέχρι τις 14 Αυγούστου, ξεπερνά τις διακόσιες χιλιάδες ευρώ.
Σύμφωνα με τον Εκπρόσωπο της Αστυνομίας, Ανδρέα Αγγελίδη, οι εννέα από τους δεκα-τρεις φέρονται να παραδέχθηκαν ενοχή σε θεληματικές καταθέσεις.
Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Παραλιμνίου, Θεόδωρο Πυρίλλη, με την έναρξη της τουριστικής περιόδου, μετά και τις πρώτες ενδείξεις για υπεξαίρεση χρημάτων, το προσωπικό που εργαζόταν στις παραλίες είχε λάβει προειδοποιήσεις.
Οι έρευνες της Αστυνομίας θα επεκταθούν και στα αρχεία για προηγούμενες τουριστικές σεζόν, ενώ δεν αποκλείεται το συνολικό ποσό που δεν κατέληξε στα ταμεία του Δήμου Παραλιμνίου τα τελευταία χρόνια, να ξεπερνά τα δυο εκατομμύρια ευρώ.
Όπως ανέφερε ο εξεταστής της υπόθεσης στο δικαστήριο, θα διερευνηθεί το ενδεχόμενο κατά πόσον υπήρχε οργανωμένη δράση πίσω από την υπόθεση.
Για εντοπισμό των χρημάτων, θα ερευνηθούν σπίτια και υποστατικά, και ζητηθούν διατάγματα αποκάλυψης λογαριασμών, των υπόπτων και συγγενών τους.
Υπό οκταήμερη κράτηση τέθηκαν οι 13 υπάλληλοι του Δήμου Παραλιμνίου, που θεωρούνται ύποπτοι για διασπάθιση δημόσιου χρήματος.
Να σημειωθεί, ότι οι εννιά εκ των δεκατριών υπόπτων, παραδέχθηκαν ενοχή, για μικρότερο όμως ποσό από αυτό που κατηγορούνται.
Στο μισό εκατομμύριο ευρώ πιθανό να ανέρχεται το ποσό, που φαίνεται να οικειοποιήθηκαν οι δεκατρείς συλληφθέντες για την κομπίνα με τα κρεβατάκια και τις ομπρέλες στο Δήμο Παραλιμνίου.
Ο Δήμαρχος Παραλιμνίου, Θεόδωρος Ππιρίλλης, σε δηλώσεις του στο κρατικό ραδιόφωνο, είπε ότι διεξάγεται έλεγχος για να διαπιστωθεί το ακριβές ποσό, προσθέτοντας ότι το φαινόμενο πιθανό να παρουσιαζόταν και τα προηγούμενα χρόνια.
Αν επιβεβαιώθεί ότι η καλοστημένη κομπίνα κρατούσε από τα προηγούμενα χρόνια, το ύψος του χρηματικού ποσού που διασπαθίστηκε, θα ξεπερνά τα δύο εκατομμύρια ευρώ.
Οι υπάλληλοι, που εργάζονταν σε παραλίες τού Δήμου, φέρονται να οικειοποιούνταν τα χρήματα, που εισέπρατταν από λουόμενους για ομπρέλες και ξαπλώστρες.
Η υπόθεση ήρθε στο φως, ύστερα από καταγγελίες τού Δημοτικού Συμβουλίου Παραλιμνίου.
Ο δήμαρχος, Θεόδωρος Πυρίλλης, σε δηλώσεις του, διευκρίνισε ότι δεν γινόταν εξαπάτηση των λουομένων, αλλά του Δήμου. Χαρακτήρισε λυπηρό το συμβάν, επισημαίνοντας ότι προσβάλλει το Παραλίμνι.
Είπε, επίσης, ότι ο Δήμος έχει προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες, ώστε οι υπηρεσίες στις παραλίες τού Δήμου, να προσφέρονται απρόσκοπτα στους παραθεριστές.