Αποκαλυπτικές της τουρκικής προκλητικότητας στη νεκρή ζώνη της Δένειας, είναι οι εικόνες που εξασφάλισε ο ΑΝΤ1, και παρουσιάζουν τη νέα εισβολή που σημειώθηκε σήμερα από έποικους, στα χωράφια Ελληνοκύπριων γεωργών.
Συγκεκριμένα στις δύο μετά το μεσημέρι τρία τρακτέρ και ένα φορτηγό όχημα από την κατεχόμενη Φιλιά, εισήλθαν υπό την προστασία μελών του κατοχικού στρατού στη νεκρή ζώνη και έποικοι άρχισαν να καλλιεργούν ελληνοκυπριακούς κλήρους.
Στην περιοχή έσπευσαν οι ελληνοκύπριοι ιδιοκτήτες για να προστατεύσουν τις περιουσίες τους, παρά το γεγονός ότι βρέθηκαν αντιμέτωποι με τις κάννες δεκάδων πάνοπλων Αττίλων. Οι νόμιμοι ιδιοκτήτες της γης κάλεσαν τα Ηνωμένα Έθνη και ζήτησαν ταυτόχρονα από τους σφετεριστές των περιουσιών τους να αποχωρήσουν.
Όπως αναφέρει στον ΑΝΤ1 ο κοινοτάρχης της Δένειας, Χριστάκης Παναγιώτου, «η απάντηση είναι ότι πληρώνουν στο ψευδοκράτος και ο στρατός τους λέει ότι πρέπει να καλλιεργούν. Ήρθαν τα Ηνωμένα Εθνη εκεί και με παραινέσεις έφυγαν. Ώσπου να φύγουν τα Ηνωμένα Έθνη, στάθηκαν τούρκοι στρατιώτες στη γραμμή και άρχισαν να καλλιεργούν πάλι».
Για τις νέες προκλητικές ενέργειες των τούρκων, οι οποίες πλέον έχουν γίνει συνήθεια, ενημερώθηκε και το Υπουργείο Εξωτερικών.